Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Näytti olevan myö gallup -kärjessä tuo mun valinta, eli kuramopottia tekis kovasti mieli, ja sellanen täytyy vielä joskus hankkia niin pääsee pois asfaltilta
Mulla on matkapyörä kakkospyöränä (K100LT). Se pannaan vakuutukseen vain pitkien matkojen ajaksi (rautaperse, ulkomaat yms.). Viime kesänä yhteensä noin 12 pv = n. 5000 km. Talveksi pitäis saada kolmospyörä!
Eipä oo näillä vakuutus hinnoilla varaa pitää kakkos mopotinta vaikka kuinka haluais. Mutta jos olis niin se ois varmaan supermoto. Ykkös mopona on XX.
Jos kuitenkin saisin, niin kuramopo ehdottomasti. Ois sitte talvellakin lystiä! Ukko kyllä jo hankki mönkkärin siihen tarkoitukseen, mutta ei se aja samaa asiaa...
Oon haaveillut Bobin rinnalle Sportsteria. Siitä vois sitte pykätä mutkiin Bobia paremmin taittuvan kulkineen... Buellikin vois olla ihan kiva. Mutta haaveeks taitaa nuo jäädä. Toisaalta joku supermoto-tyylinen rakkinekin olis kiva ja niitä vois saaha halvemmalla...hmmm...