• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä lelu MP:n lisäksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikä lelu MP:n lisäksi? - Muut moottorikulkineet?

• Moottorikelkka

Ääniä: 4 33,3%
  • Mönkijä

Ääniä: 5 41,7%
  • Minimoto

Ääniä: 0 0,0%
  • Minicrossi

• Harrasteauto (kilpuri tai museoauto tms.)

• Mopo/skootteri/mopoauto

Ääniä: 1 8,3%
  • Traktori

• Päältä ajettava ruohonleikkuri

• Sähköpyörätuoli

• Muu, mikä?

• Ääniä yhteensä
    12
Katupyörän lisäksi 250cc nelitahti crossi löytyy. Samoin 420cc kömpijä tuli juuri hankittua. C5 Vette pitäisi pian (toivottavasti) olla matkalla ison veden yli harraste autoksi.

Mönkkäri, kohta lähdenkin tästä hurjastelemaan täysitehoisella 500cc Sportsmanilla. Isäukolle ostettiin kesällä synttärilahjaksi, ja on minunkin vapaasti käytettävissä
tounge.gif

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi mönkkärit pitää kuristaa tieliikennekäyttöön 15-kilowattisiksi.
Onneksi ongelma on pieni..
tounge.gif

Itsellä polttelee taas harrasteauto, kun noita pyöriä on jo omiin tarpeisiin. Joku takavetoinen avo vois olla kiva.

Jo kolme vuotta ollut ilman varsinaista harrasteautoa. Edellinen oli C3 corvette, mutta nyt on katse suunnattu Baijerin suuntaan..
wink.gif

Vielä kun vaimo vaan tajuais että me tarvitaan z3:nen..
tounge.gif

Yhdestä käyttöautosta olisin valmis luopumaan, kun viisi autoa kahden hengen taloudessa menee jo vähän turhuudeksi.

Itse asiassa olin tätä ajatellut..

Edit: Lisätään nyt vielä, ettei nelosen koneella kuten tuo punainen oikein lämmitä..

1799053_b_539f9e84b9da6f42.jpg

Kaikki moottoroidut lelut sais olla, nelipyöräleluks kävis joku siipijenkki.
Moottoripyöriä sais olla joka lajiin vähintään yks
smile_org.gif

Ja ajettava ruohonleikkuri olis ihan kiva kans, ei veis oikeelta ajelulta liikaa aikaa toi hortonomia.

Mutta ei voi mitään, yks moottoroitu lelu vaan sallittu täällä.
smile_org.gif

Kyllähän sitä mönkkäri tarvis laittaa... Enää ei puutu kun fyrkka
nixweiss.gif

Väittäisin koneen olevan ihan tollasesta 1000f cebarista...

edit.
Itsellä harraste laitteina noita autoja jo vähän liikaakin, mutta kaikki hauskin niistä on kesäisi reissata tällä paketilla:
vanmkpis9.jpg

Autoa muokattu tuon kuvan jälkeen aika paljon, mutta vaunu pysynyt tuollaisena koko ajan. Vaunu vuodelta -67 ja sisältä täysin entisöity retro henkisesti, tiettävästi suomessa noita vaunuja ei löydy kuin alle 5kpl  
smile_org.gif

Kuplavolkkari ja moottorikelkka löytyy tallista.. Tosin kupla on kyllä tuhannen P*llun päreinä odottamassa uutta elämää..

corolla oli jäärataautona mutta ei enää kun meni alusta niin pehmeeks.nyt harkinnassa mönkkäri kunhan löytyy rahat siihen!

Kyllähän se mieluisin prätkän jälkeen on se mun harrasteautoni Saab 96 2.0 V6 -73
inlove.gif

Sais vaan kuntoon sen taas, niin pääsis ajelee...
smile_org.gif

saabi.jpg

Toisaalta joskus on kiva käydä kurvailemassa mun vanhalla moposkootterilla. Täydet prätkävarusteet ja mopo kulkee se 63km/h alamäkeen, pelottaa ihan sikana
biggrin.gif

Lähipiiristä löytyy kyllä sit vaikka mitä, kivoja nekin...
Nooh, mä tykkään kaikesta missä on moottori
biggrin.gif

Edit: kuva
iitu hei? olikohan se saab nyt kuitenkaan v6? voi tosin olla mutta ei ole alkuperäinen. itsellä ollut kolme saab sporttia vm 62 ja 63.

Crossimönkkäri ja moottorikelkka löytyy. Kartingauto piti myydä vähäisen käytön vuoksi pois. Mönkkäri ehdottomasti prätkän jälkeen mieluisin laite.

Back