G
Guest
Guest
Veikon Kone on toinen paikka, vaan ei taida Vaasassa olla...Kävin Kärkkäisen kotisivuilla, mutta en saanut sieltä auki mitään nettikauppaa. Miten laitteen osto käytännössä toimii vai pitääköpaikanpäälle hakemaan?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikon Kone on toinen paikka, vaan ei taida Vaasassa olla...Kävin Kärkkäisen kotisivuilla, mutta en saanut sieltä auki mitään nettikauppaa. Miten laitteen osto käytännössä toimii vai pitääköpaikanpäälle hakemaan?![]()
Itse kävin Oulusta hakeen. ja se 199€ hinta oli sika-päivillä 21.4.07 asti. mikähän hinta nyt lienee? soittamalla varmaan selviää.Kävin Kärkkäisen kotisivuilla, mutta en saanut sieltä auki mitään nettikauppaa. Miten laitteen osto käytännössä toimii vai pitääköpaikanpäälle hakemaan?![]()
Tuo kävi itselläkin mielessä kokeilla tankkiin... eikös kuitenkin ole kallista pelleilyä, jos ei pysykkään?Ensi viikolla vasta tulossa fillariteline...muovitankissa pysyy muuten se autotelinekin imukupilla yllättävän hyvin, en kyllä kokeillut kuin 120km/h...joko köpi sai sen pyörä telineen? ja kommentit siitä?
Mun ajatus on tämä:Tuo kävi itselläkin mielessä kokeilla tankkiin... eikös kuitenkin ole kallista pelleilyä, jos ei pysykkään?Ensi viikolla vasta tulossa fillariteline...muovitankissa pysyy muuten se autotelinekin imukupilla yllättävän hyvin, en kyllä kokeillut kuin 120km/h...joko köpi sai sen pyörä telineen? ja kommentit siitä?ja pitemmille reissuille pitää tankiilaukku saada kuitenkin matkaan...![]()
Itse laitoin virran ulosoton sinne hanskakotellon, joten ei ajaessa oikein voi käyttää.. laittaa kahvitauoksi laturiin jos meinaa loppua virta. Ei oikein sovellu se pyörä teline fjr:n joten vähän mietinnässä vielä on. Minigrip pussiin ja karttalaukkuun reissuunMun ajatus on tämä:Tuo kävi itselläkin mielessä kokeilla tankkiin... eikös kuitenkin ole kallista pelleilyä, jos ei pysykkään?Ensi viikolla vasta tulossa fillariteline...muovitankissa pysyy muuten se autotelinekin imukupilla yllättävän hyvin, en kyllä kokeillut kuin 120km/h...joko köpi sai sen pyörä telineen? ja kommentit siitä?ja pitemmille reissuille pitää tankiilaukku saada kuitenkin matkaan...![]()
Fillaritelineeseen laite, kuulokkeet korviin, kun paistaa...
Taskuun laite, kuulokkeet korviin, jos alkaa satamaan...
Tankkilaukkuun laite, kuulokkeet korviin, reissussa jos sataa...
Virran otan laitteeseen suoraan tup.syt. liittimestä (jos virta loppuu).
Onko hinta sama? Quanto costa? Olenko kenties jossain muotoa ilmaissut asuinpaikkakuntaniVeikon Kone on toinen paikka, vaan ei taida Vaasassa olla...
Held Puck pikkuinen tankkilaukku, ikkunallinen sadesuoja + virtapiuhan "vetoreikä" on mun ratkaisu, ei minigrippiä tarvi.Minigrip pussiin ja karttalaukkuun reissuunoletkos kokeillut musiikin kuuntelua navigoinnin aikana?
Mukana tulee 1 gigan kortti, josta kartta-aineisto nielee sen osan, mitä karttoja haluat ladata (Nordic oli jotain 350 MB). Loppu 650 MB siis jää esim. musiikille. Toki voit ostaa 2 gigan kortinkin...mut se on taas eri ostos se.Siis montako gigaa musaa laite nielee suosiolla?
Sama juttu. Kävin veikolta hakemassa tänään LOOX-vekottimen. Vielä pitäisi viritellä teline mahd. fiksusti gikseriin.Jepulis. Veikon koneesta tuli itsellekkin haettua loox n100. Varsin pätevä laite. Kunnollinen teline moottoripyörään on tällähetkellä suunnitteilla. Pitää postailla tänne kuvia mikäli patentista tulee yhtään toimiva.
Pieni fonttikoko tarkottaa, et kesken ajon pitää kaivaa lukulasit. Umpikypärän kanssa aika resuaminen.Sama pieni fontti vaikka pystynäytönkin koetin.Fonttikoko noille tietyille näytöille (nopeus, korkeus, matkaa jäljellä, saapumisaika jne) on tosi pieni...riippunee sijoituspaikasta ja käyttäjän silmistä, onko ongelma. En tosin ole koettanut onko fontti eri, jos käytössä pystynäyttö (laitoin vaakanäytön itselleni).
Edit. Tuossa yllä olevassa kuvassa lähes luonnollisen kokoinen laite...antanee osviittaa fonttikoosta...
Käsitys laitteen loistavasta hinta-laatusuhteesta vain vahvistunut. Eihän se tietty vedenpitävä ole, mutta siltikin.
POI-listassa muutamia mulle uusia, mm. P-paikat, Pankit ja pankkiautomaatit, Autoliikkeet, Moottoripyöräliikkeet yms.
Makuasia sanoi.... ei vaan, en tullut edes ajatelleeksi, että teline olisi väärinpäin. Iskin telineen innoissani tuohon noin päin kiinni.Jens, asiaan on tuskin tälläkään kertaa vain yhtä ja ainoaa oikeaa, mutta mua "hämää" kun mielestäni olet laittanut telineen väärinpäin...(luontevampaa jos irroitusvipu olisi laitteen yläpuolella, eikä alapuolella)?