Juuri tuo ei huvittanu! siksi nahkat ja sadepuku.Huvitti kun pysähdyttiin kahville ja vesi valu solkenaa pöydälle puvusta, sekä penkki jäi litimäräksi puvusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri tuo ei huvittanu! siksi nahkat ja sadepuku.Huvitti kun pysähdyttiin kahville ja vesi valu solkenaa pöydälle puvusta, sekä penkki jäi litimäräksi puvusta.
Ajelit 20 min ja vesi läpi!!! Jos uusi takki,vie takaisin,siinähän on takuu...Itsellä tällä hetkellä Mp-Asun Radial ajopuku,joka vielä pitää veden poissa..Pisin sadereissu Hki-Oulu ja ainoo mistä aloin ajan kanssa kastuun oli kaula/niska alue,jota ei ollut suojattuna muulla kuin huivilla...... oikeasti vettä?
Ajelin juuri alle 20min MP-asun "veden pitävä" takki (hieman halvempi mallin tosin ~250e) päällä sateessa ja kyynärtaipeiden kohdalta käsivarret olivat aivan märät, kun takin kotona riisuin. En oleta minkään takin kestävän mitään läpi suomen iron-butt ajelua kaatosateessa, mutta kai on olemassa jotain mikä pitää normaalia sadetta ulkopuolella pidempään kuin vartin...???
Mikäs malli kyseessä?Lindstrands pöksyt, ei pitänyt vettä edes viittä minuuttia, vaan ei kai niiden pidäkään sit pitää vettä![]()
On mulla nekin, ei vain ollut eilen jalassa (siis uudet Lizardit) . Eilen oli ne viime vuotiset, mitkä lienee lizard tms. joissa ei ole sitä irrotettavaa kalvoa.Mikäs malli kyseessä?Lindstrands pöksyt, ei pitänyt vettä edes viittä minuuttia, vaan ei kai niiden pidäkään sit pitää vettä![]()
Mulla on se Lizard, ja niissä on ainakin sellanen irrotettava "sisä-kuori" joka tuntuis pitävän vettä...
Jep, rotsi o Alpinestarsin Stella 7-10 WP.On mulla nekin, ei vain ollut eilen jalassa (siis uudet Lizardit) . Eilen oli ne viime vuotiset, mitkä lienee lizard tms. joissa ei ole sitä irrotettavaa kalvoa.Mikäs malli kyseessä?Lindstrands pöksyt, ei pitänyt vettä edes viittä minuuttia, vaan ei kai niiden pidäkään sit pitää vettä![]()
Mulla on se Lizard, ja niissä on ainakin sellanen irrotettava "sisä-kuori" joka tuntuis pitävän vettä...
By the way, mikä takki sulla oli, joku A'Stars malli kuitenkin?