G
Guest
Guest
Eik Navigoni mahu bags-connectionin gepsi-laukkuun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilokseni voin ilmoittaa, että älykkyysosamääräsi ei oikeuta tyhmän papereihin. =)Olen miettinyt, että josko sitä sittenkin hommaisi Navin,mutta 200 enempää en ole valmis siihen sijoittaamaan. Tuommoinen reitin suunnittelu ominaisuus olisi kyllä kiva..Kyllä onnistuu täysverinen reittisuunnittelu myös TOMTOM One:ssa (ainakin 3rd edition). Laitteessa on itseasiassa paljon ominaisuuksia piilotettuna, mutta vakio Menu rakenteella niihin ei pääse käsiksi. Aika erikoista sinällään TOMTOM:ilta...Ilmeisesti hardware on aika vakio naissä laitteissa...ominaisuuksien piilottamisella hinta voidaan pistää alemmas....TomTom Onessa ainakin se on, mutta vain ja ainoastaan yhdellä kauttakulkupisteellä, eli ei varsinaisesti sovellu reittisuunnitteluun...veikkaan että XL:ssä sama vika. Toimii siten, että kun olet saanut määränpään laitettua, pystyt lisäämään yhden kauttakulkupisteen.
Tuossa aiemmin mainitussa Beckerissä voi lisätä reittiin vaikka kuinka monta kauttakulkupistettä (en tiedä montako, mutta ainakin monta).
Täällä ohjeet joilla voit valjastaa One:nen kaikki ominaisuudet käyttöön > http://www.opentom.org/Menu_structure
Eli kertokaapas nyt onko tyhmä ymmärtänyt oikein? Eli tuon valikko muutoksen jälkeen tomppa ykköseen pystyy lataamaan google mapsin ja tyren (vaimikäseoli) avulla suunniteltuja reittejä?? Niin ja ne jopa löytyy/toimii laitteessa??
Jos näin on niin sitä joutuu varmaankin lähtee navikauppaan.
Tompalle olen tehnyt PC:llä ilmaiseksi imuroitavalla Tyre-ohjelmalla reitit, reitit voi siirtää suoraan tompalle kaapelin välityksellä. Ainakin Norjaan ja Suomeen tehdyt reitit ovat toimineet mainiosti.Oletteko tehneet navigaattoreihinne reittejä valmiiksi tietokoneella? Tutkailin notta Garminilla tämä saattaisi käydä kätevästi MapSourcella jolla tuuppaisi vaikka Nuviin (ymmärtääkseni?), onko muilla vastaavia systeemejä?
Molempia olen kaksi kesää ja n. 7500 km pohjoismaissa ajellessa lataillut pannarin sytkä pistokkeesta ja ei mitään ongelmia laturin suhteen.Tomtom Onen(olikohan tuo markIII) virittelin tohon zetorin tankoon. Ei löytynä mistää oikee sopivaa telinettä niin päätin vaan vetästä nippusiteillä sen imukuppitelineen tankoon kiinni - 200kilsan testilenkillä pysyi kyl kivasti matkassa, saa nähä meneekö ~3000km yhtä mukavasti![]()
![]()
Seuraavaksi aloin miettimään että miten tuota pyörän akkua/laturia uskaltaa rasittaa, eli voiko tup.sytkässä pitää huoletta navia tai puhelinta latauksessa??? Kertokaa ihmeessä jos tiedätte?
Ongelmaa ei sinänsä ole, sillä löytyy ihan oikeatkin laturit noille aparaateille mut eihän sitä koskaan tiedä tuolla tien päällä...
Tää oli hyvä vinkki, olen tykänny tosta google mapsista muutenkin!Tompalle olen tehnyt PC:llä ilmaiseksi imuroitavalla Tyre-ohjelmalla reitit, reitit voi siirtää suoraan tompalle kaapelin välityksellä. Ainakin Norjaan ja Suomeen tehdyt reitit ovat toimineet mainiosti.![]()