Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu kiitos,en mä muuten kirjoittelisikaan,mutta kun mulla oli keväällä busa, ja ainakin yksi joku päälle 190 cm tiedän joka ajaa busalla ja ajattelin kun siinä on kokoa pyörässä että näyttäis sopusuhtaisemmalta.Itse oon 178 ja ihan sama mikä alla,nyt Fireblade.Kannattais kokeilla noita pyöriä ennen kun kirjoitteleeKawasaki 1400 ,tai Busa,ei mielestäni ole paljon muita vaihtoehtoja kyykkypyörään noin kookkaalle miehelle.Toki jos haluaa näyttää typerältä ,ostaa jonkun kusiaisen
Kaikki tuntemani isommat busa-kuskit ovat kehuneet 750 gikseriäni paljon tilavammaksi![]()
![]()
Onhan se hieman koomisen näköistä kun iso kaveri vetää pienellä kyykkärillä, mutta eipä tuolla itse kuskille tarvitse mitään suurempaa merkitystä olla.Ei nyt teidän pidempien kannata ottaa herneitä sinne nenuun, mutta kyllä se typerältä näyttää kun pitkä/läski tyyppi ajelee pienellä kyykyllä.Jep, tärkeintä on oikeaoppinen poseeraus huoltsikalla. Silloin on mittasuhteidenkin oltava standardien sisällä.Voi vittu, pitää varmaan laittaa heti -05 636 kawa vaihtoon.Kawasaki 1400 ,tai Busa,ei mielestäni ole paljon muita vaihtoehtoja kyykkypyörään noin kookkaalle miehelle.Toki jos haluaa näyttää typerältä ,ostaa jonkun kusiaisen![]()
-197cm
Eikös täs juuri kyykkypyörää oltu ettimässä eikä mitää lussua???^^ Eikös tässä nyt haettu pitkälle hesmulle mopoa eikä "ulkonäköä" ja "katu-uskoa"![]()
Luulisin vaan, että noin pitkän ukkelin ei ole hyvä (ja vielä selkävaivasena) ajaa polvet koukussa ja "kyykyssä"!
Just joku ns.retro-malli ois varmaan paljon mielekkäämpi-->
CB 1300 Honda, GSX 1400 Suitsa tai FJR 1300 Jammu![]()
Ja ei ne kuutiot "tapa"![]()
Tässä tapuksessa kun sporttipyörää etsii ne ei tappaisi vaan masentaisi ja harmittaisi...CB 1300 Honda, GSX 1400 Suitsa tai FJR 1300 Jammu![]()
Ja ei ne kuutiot "tapa"![]()
Lussulla voipi ajaa koko kesän eikä makuuttaa "pajalla"Eikös täs juuri kyykkypyörää oltu ettimässä eikä mitää lussua???![]()
R1 09 saa minun äänen. no joo varmasti näyttää hassulta muteipä jaksa kiinnostaaSuosittelen R1 07-08, mukava polvikulma ja ei ole fyysisesti vielä kauhean pieni vrt. R1 -09, joka näyttää pitkän alla jo "hieman" hassulta. Itse olen 194cm.Mitä uudempi kyykky, sen ahtaampi ja pienempi, suurinpiirtein kärjistettynä.
Kyllä Bemun K 12 ässään mahtuu pitkä kuski siinä kuin ZZR:äänkin.AINOA "kyykky" pyörä,joka on MUKAVA ajaa Kawasakin ZZR 1400... Ajoasento, moottori, vaihteisto... Kaikki TOIMII!!!! Jos olisin matkalehmä/kyykkypyörää hankkimassa TÄMÄ olisi se oikea valinta
Hyvin mahdollista...! ei oo tullut kokeiltua... Bmw:t itsellekkin melko tuntematon merkki... Voipi olla ens keväällä tulee kokeiltua...Kyllä Bemun K 12 ässään mahtuu pitkä kuski siinä kuin ZZR:äänkin.AINOA "kyykky" pyörä,joka on MUKAVA ajaa Kawasakin ZZR 1400... Ajoasento, moottori, vaihteisto... Kaikki TOIMII!!!! Jos olisin matkalehmä/kyykkypyörää hankkimassa TÄMÄ olisi se oikea valinta
Iso on pyörä,mutta niin on mieskin,ja mielestäni olet valinnut oikean pyörän.Ihan ok näköistä.Olen itse 193 cm ja 100 kg..
Ja sorry asian vierestä, mutta mun vaimo, joka ei ymmärrä moottoripyöräilystä/ motoristien ulkonäköseikoista mitään sanoi, että en voi ostaa FZ1-n, kun näytän naurettavalta sen päällä..
Aika pieneltä näyttää tuo MT-01:nenkin, vai mitä![]()