• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä 2007- kyykkypyörä 195cm:lle ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cabron
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miten voi joku ehdottaa Busaa tai tuplaX:ää pitkälle? Itse vain 188 pitkänä ei saa jalkoja mahtumaan kumpaankaan. Varsinkaan Bussiin.

^^ No juu, vähän samaa ihmettelin, kun itellä tuo tonninen cebari (ja ajanu tuplaäxää) ja kyllä jalat niin "koukussa" jopa tällasella 169cm akalla  
omg.gif
(busaa en ole kokeillu)
Tommosen liki kaksmetrisen taitaa olla turha edes haaveilla "kyykyistä", varsinkin jos selkäkin vaivaa  
lookaround_orig.gif

Zetori ehkä...Tuppervaari hoi....
tounge.gif

Kawasaki 1400 ,tai Busa,ei mielestäni ole paljon muita vaihtoehtoja kyykkypyörään noin kookkaalle miehelle.Toki jos haluaa näyttää typerältä ,ostaa jonkun kusiaisen  
biggrin.gif
Kannattais kokeilla noita pyöriä ennen kun kirjoittelee  
biggrin.gif
Kaikki tuntemani isommat busa-kuskit ovat kehuneet 750 gikseriäni paljon tilavammaksi  
033102bebe_1_prv.gif
Juu kiitos,en mä muuten kirjoittelisikaan,mutta kun mulla oli keväällä busa, ja ainakin yksi joku päälle 190 cm tiedän joka ajaa busalla ja ajattelin kun siinä on kokoa pyörässä että näyttäis sopusuhtaisemmalta.Itse oon 178 ja ihan sama mikä alla,nyt Fireblade.
biggrin.gif
 Ja totuushan on se ,että kyykyt on tehty ns. keskipituisille +- jotain senttejä.Harvemmin näkee 197 cm ratakuskeja
biggrin.gif
omalle pituudelle ei valitettavasti voi mitään.Ja mulla on yks kaveri joka on  "vain" 192 cm/130 kg ja kun se ajoi mun fighterilla niin se näytti aivan hirveeltä.Mutta jokainenhan saa ajaa millä haluaa/tuntuu hyvältä ,vaikka pygmi ajais busalla.

Kawasaki 1400 ,tai Busa,ei mielestäni ole paljon muita vaihtoehtoja kyykkypyörään noin kookkaalle miehelle.Toki jos haluaa näyttää typerältä ,ostaa jonkun kusiaisen  
biggrin.gif
Voi vittu, pitää varmaan laittaa heti -05 636 kawa vaihtoon.

-197cm
Jep, tärkeintä on oikeaoppinen poseeraus huoltsikalla. Silloin on mittasuhteidenkin oltava standardien sisällä.
Ei nyt teidän pidempien kannata ottaa herneitä sinne nenuun, mutta kyllä se typerältä näyttää kun pitkä/läski tyyppi ajelee pienellä kyykyllä.
Onhan se hieman koomisen näköistä kun iso kaveri vetää pienellä kyykkärillä, mutta eipä tuolla itse kuskille tarvitse mitään suurempaa merkitystä olla.
Enemmän sillä on merkitystä jos joutuu jollain isolla vanhalla lehmällä ajamaan pelkän ulkonäön takia, eikä sen takia pääse nauttimaan markkinoiden parhaiden pyörien ajo-ominaisuuksista, eli tuoreista kilokyykkäreistä.  
biggrin.gif

Ps. Kummasti muuten näyttää luonnollisemmalle se parimetrinen puttekin siinä mopon päällä, jos vaan sattuu osaamaan ajaa sillä. On meinaan aika huvittavan näköistä menoa aina välillä seurata trendikkäästi pyörän kanssa sävy sävyyn varustautuneita pommittajia pomputtamassa keulaa hervottomasti ylös/alas liikennevaloista... Sitä komiikkaa ei pelasta edes sopusuhtainen mitoitus mopon ja kuskin välillä, saati "katu-uskottava" ajoasu.  

Tässä vaiheessa alkuperäinen kysyjä onkin jo täysin
hämmästyksen vallassa.
Ps Ducati puutuu listalta.
omg.gif

Uus 10r..siin on ihan hyvät tilat ainakin meikäläiselle.
062802moto_prv.gif

Ei ole polvet liian koukussa et olis matkoilla särkenyt tai selkä..,vaikka eihän toi mikää matkapyörä olekkaan.
Pituutta kyl vaan 188cm
smile_org.gif

^^ Eikös tässä nyt haettu pitkälle hesmulle mopoa eikä "ulkonäköä" ja "katu-uskoa"  
crazy.gif

Luulisin vaan, että noin pitkän ukkelin ei ole hyvä (ja vielä selkävaivasena) ajaa polvet koukussa ja "kyykyssä"!

Just joku ns.retro-malli ois varmaan paljon mielekkäämpi-->
CB 1300 Honda, GSX 1400 Suitsa tai XJR 1300 Jammu  
nixweiss.gif

Ja ei ne kuutiot "tapa"  
biggrin.gif

^^ Eikös tässä nyt haettu pitkälle hesmulle mopoa eikä "ulkonäköä" ja "katu-uskoa"  
crazy.gif

Luulisin vaan, että noin pitkän ukkelin ei ole hyvä (ja vielä selkävaivasena) ajaa polvet koukussa ja "kyykyssä"!

Just joku ns.retro-malli ois varmaan paljon mielekkäämpi-->
CB 1300 Honda, GSX 1400 Suitsa tai FJR 1300 Jammu  
nixweiss.gif

Ja ei ne kuutiot "tapa"  
biggrin.gif
Eikös täs juuri kyykkypyörää oltu ettimässä eikä mitää lussua???
thumbs-up.gif

Suosittelen R1 07-08, mukava polvikulma ja ei ole fyysisesti vielä kauhean pieni vrt. R1 -09, joka näyttää pitkän alla jo "hieman" hassulta. Itse olen 194cm.Mitä uudempi kyykky, sen ahtaampi ja pienempi, suurinpiirtein kärjistettynä.
R1 09 saa minun äänen. no joo varmasti näyttää hassulta muteipä jaksa kiinnostaa
033102bebe_1_prv.gif

kertyny tollanen 193cm ja 90kg kokoo ja ei yhtään oo pieneltä pyörä tuntunu, ja pitkääkin matkaa kesti ajaa puutumatta.
viime kesä pisin reissu 4 päivää ja 3300km jäämeren rantaan ja takas erinäisiä reittejä.

Olen itse 193 cm ja 100 kg.. joten aivan kyykyistä ääneni menee R1:selle.. Muuten Busa ja ZZR1400 omasta mielestäni mukavammat..
Ja aina kannattaa huomioida ajoasennon muuttaminen mieleiseksi jalkatappien ja ohjaustangon/vast. vaihdolla.. Myös penkkiä voi kohtuu rahalla muokata/muokauttaa.
Ja sorry asian vierestä, mutta mun vaimo, joka ei ymmärrä moottoripyöräilystä/ motoristien ulkonäköseikoista mitään sanoi, että en voi ostaa FZ1-n, kun näytän naurettavalta sen päällä..
Aika pieneltä näyttää tuo MT-01:nenkin, vai mitä
wink.gif

IMG_4046.jpg

ps. tuohon(kin) jouduin vaihtamaan riserit, ohjaustangon ja kohta menee jalkatapit vaihtoon..

AINOA "kyykky" pyörä,joka on MUKAVA ajaa  Kawasakin ZZR 1400... Ajoasento, moottori, vaihteisto... Kaikki TOIMII!!!! Jos olisin matkalehmä/kyykkypyörää hankkimassa TÄMÄ olisi se oikea valinta
Kyllä Bemun K 12 ässään mahtuu pitkä kuski siinä kuin ZZR:äänkin.
Hyvin mahdollista...! ei oo tullut kokeiltua... Bmw:t itsellekkin melko tuntematon merkki... Voipi olla ens keväällä tulee kokeiltua...

Olen itse 193 cm ja 100 kg..

Ja sorry asian vierestä, mutta mun vaimo, joka ei ymmärrä moottoripyöräilystä/ motoristien ulkonäköseikoista mitään sanoi, että en voi ostaa FZ1-n, kun näytän naurettavalta sen päällä..
Aika pieneltä näyttää tuo MT-01:nenkin, vai mitä  
wink.gif
Iso on pyörä,mutta niin on mieskin,ja mielestäni olet valinnut oikean pyörän.Ihan ok näköistä.
bowdown.gif

Kelpaisko VFR? Ei oo kyykky mut sinne päin kumminkin
smile_org.gif

Minä 199cm oon ajellu vaimon VFR:llä muutaman tuhatkilsaa ja hyvin oon mahtunu
smile_org.gif

Omana pyöränä XJR
smile_org.gif

Back