• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mihin on banditfoorumi hävinnyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pipeman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitellään nyt foorumin pyörittäjiä pyytettömästä duunista yhteisen hyvän eteen.Ainakin itselle foorumi on ollut hyvä lenkki ja väitän sen myös yhdistäneen banukuskeja ja olen sieltä saanut kivoja kavereita, terkkuja vaan Oldmotomanille ja Maurille Riccolinaa unohtamatta.Tää homma on vähän niinku kimppatallissa, yksi maksaa koko roskan ja sitten muut jos muistaa, aika paljon on niitä kun vaan matkustaa mukana,ilmaiseksi.Ja niistä paidoista,hyviä ovat ja jos niissä olis HD logo niin hintakin ois aivan jotain muuta.Väliaikana käykää Bandit Foorum de tai uk niin huomaatte että on niitä banukuskeja muuallakin ja puhetta.Ponutaipaleella tavataan ja hyvää vuotta foorumin pyörittäjille ja kaikille mukana oleville.:thumbup:

Voi Veli Poku,minulla tuli "ihan tippa silmäkulmaan" lukiessani sinun asiantuntevaa lausuntoa!:grin:

(Ex Bandit 1250 SA)

Tsc sanoi:
Foorumia, sen perustajille ja ylläpitäjille annan täydet pisteet vaivannäöstä.
Muuten, onko toista malli-ja merkkikohtaista palstaa Suomenmaassa, joka olisi niin keskittynyt yhden mallisarjan ympärille kuin Suzukibandit.org? Itse en tiedä muita kuin Busanistit. Palstat ovat pysyneet kohtuullisen vireinä.

Kurapyörä.foorumi toimii kans, mutta customi osastolla jo selvästi nahkeaa. Varsinkin customiporukat tuntuvat olevan sisäänpäin lämpenevää sakkia, kun sivuja ei pääse edes yleisellä tasolla lukemaan, jos ei rekisteröidy. Luulisi olevan avoimempaa toimintaa, kun 2-pyörä harrastaja määrä on kehitysmaatasoa.
Esim.
http://gixxer.fi/foorumi/

lepi sanoi:

Molemmissa paikoissa notkuneena tiedän, että ovat loistofoorumeita molemmat. Iso käsi molempien ylläpidolle!

Harrastustoimintaan liittyy aina talkootoimintaa riippumatta, onko kyseessä mattojenkudonta marttakerhossa, moottoripyöräily vai joukkueurheilu. Talkootyössä ei tunteja lasketa ja kulujen kattaminen on kaikin puolin ok, vaikkei kaikessa talkootyössä ole edes mahdollisuutta siihen.

Voisi jäädä leipä aika kapeaksi, jos foorumien pyörityksellä meinaisi rahastaa ja elättää itseään. Ja toisaalta jos kaikki foorumit pyöritettäisiin vain rekisteröityjen yhdistysten kautta, niin suurinta osaa harrastusfoorumeista ei olisi edes olemassa. Siinä sitten yritettäisiin keskustella asiallisesti suoli24:lla teinitrollaajien keskellä...

Kyllä Bandit-foorumista tuli todella nopeasti kuin "koti" josta löytyi kaikki tarvittava info ja apu:thumbup:

ISO kiitos myös täältä todella hienolle työlle jota ylläpito jaksaa tehdä yhteisen hyvän vuoksi:thumbsup:

TheMan sanoi:
Kyllä Bandit-foorumista tuli todella nopeasti kuin "koti" josta löytyi kaikki tarvittava info ja apu:thumbup:

ISO kiitos myös täältä todella hienolle työlle jota ylläpito jaksaa tehdä yhteisen hyvän vuoksi:thumbsup:

Olen alle viikon Bandun omistajana yrittänyt liittyä/rekisteröityä ko foorumiin useita kertoja. Rekisteröitymis-sivussa mättää joku pahasti, vaikka omasta mielestä laitan kaikki kentät huolellisesti, niin aina tulee lopputuloksena vain "tapahtui virhe" ilman sen kummempia selityksiä. Lontoonkielisille foorumille jo liityin, kertokaa miten tähän supisuomalaiseen pääsee sisään vai onko jo jäsenmäärä täynnä ? Paitakin kiinnostais.

Analtti

Analtti sanoi:
Olen alle viikon Bandun omistajana yrittänyt liittyä/rekisteröityä ko foorumiin useita kertoja. Rekisteröitymis-sivussa mättää joku pahasti, vaikka omasta mielestä laitan kaikki kentät huolellisesti, niin aina tulee lopputuloksena vain "tapahtui virhe" ilman sen kummempia selityksiä. Lontoonkielisille foorumille jo liityin, kertokaa miten tähän supisuomalaiseen pääsee sisään vai onko jo jäsenmäärä täynnä ? Paitakin kiinnostais.

Analtti

Tänään yritin lueskella foorumia, tuli kylmästi: Tunnusta ei ole olemassa

Outoa, monoa on näköjään tullut sieltä, ei hajukaaan sitten että miksi.

tonttuj sanoi:
Tänään yritin lueskella foorumia, tuli kylmästi: Tunnusta ei ole olemassa
Onnistui rekisteröinti :) Idioottivirheen (jota ei tässä edes viiti yksilöidä) olin tehnyt useampaan otteeseen rekisteröintisivulla.

Back