• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mihin on banditfoorumi hävinnyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pipeman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Katsos mokomaa. Mitähän lie tapahtunut? Toivottavasti alkaa vielä toimimaan, ihan hyödyllisiä vinkkejä sieltä on saanu.

Takas se, pärkkele! Joku vei banditnetin. Jos poliisi sekotti sen muihin bandiitteihin?
Mää kävin aakkos-kaupassa bandit.orgin paita päällä, johan siitä joku vinkui ja sekoitti siihen erääseen toiseen kerhoon.
Sainpa oikaistua vaikka vinkuja oli kyllä aikamoisessa tuubassa...
033102beer_1_prv.gif
ja möivät sille vielä...
omg.gif

Jotain outoa tässä hommassa on ilmassa, ensi kerättiin foorumin laskuihin salaa rahat foorumin käyttäjiltä.
sitten pannaan putiikki kiinni.
Outoa, perin outoa.

Olen kans käyny monena ehtoona vilkaisemassa ja eipä näytä olevan banditfoorumi toiminnassa. Ikävä juttu, kyllähän siellä on tullut usein poikettua ja hyödyllistä tietoa luettua. Toivotaan että talven väistyessä alkaa sivustokin taas toimimaan. Muuten tarvii vaihtaa pyörä vaikka Busaan tai Intikkaan kun niille löytyy omat sivutkin :)

Äsken kävin kurkkaamassa kans. "Huoltotila" oli merkintä.

edit: nykyäänhän näitä tällaisia ei pidetä ilman modeja. Jos sellaista ei ole, ei ole saittiakaan. Risuja ja ruusuja.

Voihan perkele. Voisin ite vaikka ottaa homman, mutta kun olen ihan kädetön tietokoneiden(kin) kanssa, niin ei siitä varmaan mitään tulisi. Dääm :(

Edit. Piti vielä sanoa, että ei siellä ainakaan meikäläisen rahoja mihinkään kerätty. Muutaman paidan kylläkin ostin, mutta ne nyt ei ollu hinnalla pilattuja. Itse asiassa aika tyylikkäitä ovat. Tälläkin hetkellä on Bandit-huppari päällä ja olen takuulla tämän talouden tyylikkäin mies :)

wannabe-rider sanoi:
Troni valotahan vähän väitteesi taustoja?

Mä luulin ostaneeni paitoja, mutta maksoinkin foorumin perustajalle siinä jotain rahaa.
En tiennyt paitoja ostaessani että niistä rahoista siirretään kylmästi rahaa foorumin perustajalle, vaikka missään ei sitä mainittu.
Koko homma tuli ilmi vasta Suvirannassa myöhemmin kun kuulin että siksi paitarahat oli niin kalliita kun niistä siirrettiin kylmästi osa sille perustajalle.
Mun mielestä laki rahankeräyksestä määrää noista jotain ja se rahankeräyslupa pitää olla esillä enkä haluaisi olla mukana epärehelliseksi viittaavassa toiminnassa.

troni sanoi:
Mä luulin ostaneeni paitoja, mutta maksoinkin foorumin perustajalle siinä jotain rahaa.
En tiennyt paitoja ostaessani että niistä rahoista siirretään kylmästi rahaa foorumin perustajalle, vaikka missään ei sitä mainittu.
Koko homma tuli ilmi vasta Suvirannassa myöhemmin kun kuulin että siksi paitarahat oli niin kalliita kun niistä siirrettiin kylmästi osa sille perustajalle.
Mun mielestä laki rahankeräyksestä määrää noista jotain ja se rahankeräyslupa pitää olla esillä enkä haluaisi olla mukana epärehelliseksi viittaavassa toiminnassa.

Jos mä olisin ostanut paitoja tai huppareita itselleni mielestäni sopivaan hintaan, minua ei kyllä yhtään harmittaisi se, että välistä menisi pieni osa korvaukseksi ihmisille, jotka laittaa hienon foorumin ylläpitämiseen pyyteettä käsittääkseni aika paljon aikaa ja vaivaa. Jos paitojen ja huppareiden hinnat olisivat liian korkeita, niitä ei varmaan myytäisi yhtään. Se mitä "rahankeräyslupiin" tai veroseuraamuksiin toiminnasta liittyisi, ei kyllä ole paidanostajan ongelma.

Toivottavasti foorumi saadaan taas pystyyn!

Back