• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mihin motoristiryhmään kuulut ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 57pannu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mihin motorisri ryhmään kuulut ? -

• 1. Ajat aina uudella pyörällä

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Et itse korjaa pyörääsi

• 3. Pelkkä ajaminen on suurin nautinto

• 4. Sinulla on viimeisimmät ajovarusteet ja muut kilkkeet

Ääniä: 1 50,0%
  • 5. Ajat vanhalla pyörällä

• 6. Olet "Old School", rakennat ja korjaat ise

Ääniä: 1 50,0%
  • 7. Harrastat myös talvella

• Ääniä yhteensä
    2
"Teini-ikäisellä" (15v) shadowilla pärtsäilen, en osaa ite ruuvata mutta onneksi on auttavia kavereita
wink.gif
Ja ompa toi teini luotettava
062802jumpie_prv.gif
Ajosta tulee suurin nautinto, oheisjutut hyvänä lisämausteena
062802moto_prv.gif

No ihan suoraan ei löytyny mulle sopivaa kohtaa, uudet ajokamat on. Pyörä on 05 mallia mutta määräaikais huollot teetätän liikkeessä, mutta muut rassailut teen ite.

Yhdistelmä, ajan vanhalla pyörällä, joten pikku pakkokin korjailla ja rakennella itse, vaikkakaan en pistä pahitteeksi.

Vanhahkolla kawasakilla ajellaan ja itse korjataan niin pitkään kun taidot ja työkalut antaa myöden
omg.gif

kyllähän ajohommat noista vaihtoehdoista on
buttrock.gif
!

mopoliikkeen poijat saa tehä km-huollot, jotain pientä voin yrittää ite rassata..aina sitä oppii uutta!

ite taidan kuulu tohon rakentaja korjaaja sarjaan pyörä tuli ostettuu avk:lta ja pitäis saada kevääseen mennessä valmista

Ajohan se suurinta nautintoa on. Vanhaa koulua sen verran että tuleehan sitä kaikkea tarpeellista/tarpeetonta eteenkin talven aikana näperrettyä lähes päivittäin mutta isommat huollot/toimenpiteet jätetään suosiolla ammattilaiselle
bowdown.gif

Kaiken korjaan itse jos vain kykenen.
Jos tarviii liikaa erikoistyökaluja esim.Renkaanlaitto vien ammattilaiselle.

Ajaminen se suurin juttu, mutta jonkinlaista mielihyvää tuottaa myös ses et saa itse parannelua omaa pyöräänsä.

Oldschool vaihtoehtoo napsahti.

Kesät katupyörällä ja talvi kurapyörällä.. Huollot ja korjaukset ite niinpitkälle kuin työkalut riittää.

noista vaihtoehdoista valkkasin, pelkkä ajaminen on nautinto
sport05.gif

tosin ajan aika uudella pyörällä ja huolisin jonkun museopyöränki...en osaa vielä kauhesti korjata pyörääni mutta tarkotus kehittyä silläkin saralla..jos talvella sais jotai uutta fiksattua kultaan
inlove.gif

Vanhaa nolla kakkosta horoa poljen nyt ja ens kesänki kaiketi. Ite pyrin pyörää myös huoltamaan, jos en osaa teen sen vaikka väärin.

Kyllä koitetaan aina ajaa takuuta "sisältävällä" vehkeellä eli sen verta uusi prätkä pitää olla aina jalkojen välissä. Myös varusteet pitää olla hyviä, esim. kypärään olen panostanut. Ekan prätkäni aikoina ajoin huonoilla varusteilla ja se vei puolet koko ajonautinnosta...
withstupid.gif

Ajan nyt (tänä vuonna) uudella pyörällä, en aina.
Ajan goretexit yms tekstiilit päällä H-Dllä.
Ajan HJC:n en schubertin tms kypärä päässä.
Ajan umpikypärällä, en avo.

Back