• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mihin motoristiryhmään kuulut ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 57pannu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mihin motorisri ryhmään kuulut ? -

• 1. Ajat aina uudella pyörällä

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Et itse korjaa pyörääsi

• 3. Pelkkä ajaminen on suurin nautinto

• 4. Sinulla on viimeisimmät ajovarusteet ja muut kilkkeet

Ääniä: 1 50,0%
  • 5. Ajat vanhalla pyörällä

• 6. Olet "Old School", rakennat ja korjaat ise

Ääniä: 1 50,0%
  • 7. Harrastat myös talvella

• Ääniä yhteensä
    2
On isoa uutta ja vanhaa pientä. Huollot ja korjaukset pyritään tekemään mahdollisuuksien mukaan itse niin saa mieleisensä... tai ainakin sellaisen kun sattuu tulemaan... Pääasiasssa Old School.

Enkä sekaannu mihinkään paskaan ja lieveilmiöihin.

Nautitaan ajamisesta "klassisella" pyörällä(joka on vielä vanhakin, -03
wink.gif
)...
062802moto_prv.gif

Ajaminen selvästi ensimmäisenä muut tulevat kaukana perässä niitä kuitenkaan unohtamatta.

Pari viimeisintä olleet uusia,edellisellä ajelin pari kautta ja tällä nykyisellä kuluneen kesän ja vielä pari tulevaakin jos ei tule lottovoittoa.

Ajan vanhalla pyörällä oli vastaukseni. Silti ajaminen on se asia, mistä eniten nautin. (Siksi Honda!
tounge.gif
) Eli 3 ja 5 olisivat kumpikin olleet oikein.

korjaan pyöräni itse, vaikkei se kovin vanha vielä olekaan. kuitenkin sen verran vanha että siihen pystyy tekemään itse varsin paljon. parasta siinä on se, että vain mielikuvitus on rajana. yhtenä ajokautena se on tietynnäköinen kun taas seuraavana kautena se voi olla jotain ihan muuta, mutta kuitenkin se sama pyörä.

vastasin vaihtoehtoon 6.

Ajan vanhalla pyörällä ja huollan/korjaan mihin itse kykenen. Venttiilinsäätö ja rengashommat jää muille, muuten yritän tehdä itse.

Korjaan rakennan pyörän ajan ympäri vuoden 50 luvun brittipyörällä tälle vuodelle mittarissa triumph 20000km Ariel 8000km Triumpissa joka on vm 1959 2002 vuodesta yli 100000km mun ajamana .
30000 tänä vuona menee varmasti rikki taitaa olla enemmän kuin monella japsilla

wannabe valentino, uusi pyörä (ensimmäinen tehtaan jäljiltä oleva polttomoottorikäyttöinen laite allekirjoittaneella , jos ruohonleikkuria ei lasketa. aiemmat mopot kaikki olleet "vanhoja"), varusteet on keräilyerä vuosien ja harrastusten varrelta, pyörä huolletaan itse (paitsi takuuhuollot).

Joku oli valittava, joten otin ekan. Sen verran tuoretta ollut kalusto alla koko ajan, jotta en ole esim. koskaan ostanut renkaita mp:ään (taikka autoon). Orkkiksilla vain ajellut.

Ropaaminen ei kiinnosta yhtään, toivonkin jotta palveluasemat tulisi takaisin, ettei edes tankkaamista tarvitsisi tehdä itse. Joku muu myös pesee moponi. Ketjun rasvaaminenkin on ihan kauheata, pyrin sitäkin välttämään, jos suinkin vain mahdollista.

Mä tykkään vain ajaa.

Vastasin "ajaminen on nautinto", ei oikein sopivampaa ollut.

Tosin, kyllä ite normaalisti huollan ja tarvittaessa korjailen myös, nyt ei vaan tarvi ku on sen verran uusi pyörä ja takuuta n.1,5vuotta jäljellä
062802moto_prv.gif

Kolmoseen meni, ajaminen antaa itselle parhaat fibat.

En oikeen jaksa pestä,en vahata,just ja just ketjut muistaa öljytä, koko ajan tekee miel vaan ajjoo..

Vanhaan koulukuntaan napsahti, uudet kikottimet ei vaan lämmitä paatunutta Wanhalla Kawalla kulkewaa, ne on hukanneet sen jonkin kehityksensä varrella.

Back