• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mihin katosi viestilaskurit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SamiN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nuo oli huvittavia perusteluja, että viestimäärä pitäisi näkyä siksi, että sen perusteella voi arvioida kaverin uskottavuutta. Eiköhän jokainen vähänkin täällä pyörinyt pysty muodostamaan jostakin nickistä käsityksen lukemansa perusteella, ei viestimäärän?  
cool.gif
Jo tuo olisi eka viestisi, niin enpä uskoisi siitä sanaakaan... Mutta enpä jaksa lähteä tarkistamaan.

Millään muilla foorumeilla en koskaan ole kenenkään kuullut pitävän asiaa ongelmana. Ja olen näillä pyörinyt sellaisen liki 20 vuotta.

Mutta kuinka vaan...

-hh-
Mutta eihän sinun tarvitsisikaan uskoa.
biggrin.gif
En minä täältä mitään uskonkumppaneita hae. Jos hakisin, ylistäisin vallan toisia arvoja kuin nyt teen.

Mutta sekin on kyllä allahin tosi, että mikä tahansa muutos tehdään (tai edes kokeilu), niin aina se joitakin häiritsee.

Omasta mielestä on tarpeeton(huono) ''uudistus''. Jotenkin vaan alitajuisesti se viestienmäärä vaikuttaa ''uskottavuuteen''.
Onneksi on toi tähtijärjestelmä.
Miten olis käyttäjän nimen kohdalla linkki käyttäjän pfofiiliin?

Omasta mielestä on tarpeeton(huono) ''uudistus''. Jotenkin vaan alitajuisesti se viestienmäärä vaikuttaa ''uskottavuuteen''.
Onneksi on toi tähtijärjestelmä.
Miten olis käyttäjän nimen kohdalla linkki käyttäjän pfofiiliin?
Tuossa viestin alapuolella on profiili- ja yksityisviestinamiskat. Joiltain löytyy vielä sähköposti- ym. nappulatkin. Kokeile sieltä...

Mä olen sen verran uusi ettei tuolla ole mitään merkitystä minulle,suurempi ongelma mun mielestä on joissakin topiceissa henkilökohtaisuuksiin meneminen joka ei kyllä palvele ketään.Samanlaista ongelmaa oli mm. VMPK:n foorumilla,mutta siihen auttoi se että sinne pääsee postaamaan vain omalla nimellä.Turha näykkiminen ja loan viskely loppui siihen,koska porukka tuntee aika hyvin toisensa.Täällä voisi harkita samaa.Suurin osa käyttää jotensakin normaalia kieltä jollaista näissä porukoissa nyt muutenkin käytetään mutta kyllä välillä näkyy ihan turhaa v-----lua joka ei ole kovin tarpeellista.
Mä en tunne nickien takaa muutamaa kaveria enempää,kuitenkin on ehtinyt muodostaa tietyn ryhmän joiden postit kertovat siitä että asioista on kokemusperäistä tietoa pitkältä ajalta ja muutamat ovat teknisesti valovuoden keskivertomeikäläistä edellä.

Toivottavasti poistuu samalla myös nuo turhat +1 postaukset!
buttrock.gif

P.S: Samaa mieltä olevan ei tarvi vastata tähän että: +1 !!1!!11
033102ass_1_prv.gif

Profiiliin vaan asetuksiksi mitä kenttiä tuossa vasemmassa reunassa kukin itselleen haluu näyttää. Saa sitten itse kukin valita mitä tietoja kirjoittajista haluu katsella eli pitää tärkeänä.

Ylläpidolle 10 minuuttia koodausta ja sillä selvä. Tai ehkä vähän enempi
tounge.gif

Itselleni on aivan sama, näkyykö vai eikö.

Monet ovat olleet sitä mieltä että mitä enemmän viestejä, sitä enemmän respectiä kaverin kirjoitukselle.

Mutta olisi varmaan hyvä tsekata ennen kuin lähtee arvioimaan viestin kirjoittajaa, mitä kaikkea hän on kirjoittanut.

Sellainen viestien haku toiminto olisi hyvä, joka näyttäisi vain haetun käyttäjän viestit. Siis haku pelkästään listaisi ne viestit mitä käyttäjä on kirjoittanut, ei koko ketjua. Siitä olisi hyvä lähteä arvioimaan, miten paljon tärkeää sanottavaa satojen tai tuhansien viestien joukkoon sisältyy.

Oikein tehty ja kannatetaan. esim VMPK:n foorumilla kyseistä laskuria ei ole koskaan ollutkaan, eikä muillakaan kun mietin.
cool.gif

Kats vaan... tullut vähän huonosti luettua ketjua, kun toistaa muiden sanomisia. Tzori.

Mutta lisätään nyt sitten asiaa sivuavana uusmielipiteenä, että tuo sukupuolimerkki se vasta järkyttävä vuosikymmenen turhake onkin. Niin kuin sillä nyt olisi jotakin tekemistä mopoilun kanssa... Vie turhaa tilaa, haittaa viestin lukemista ja kuluttaa tunnetusti rajallisia foorumin värivarastojakin...

-hh-

Kats vaan... tullut vähän huonosti luettua ketjua, kun toistaa muiden sanomisia. Tzori.

Mutta lisätään nyt sitten asiaa sivuavana uusmielipiteenä, että tuo sukupuolimerkki se vasta järkyttävä vuosikymmenen turhake onkin. Niin kuin sillä nyt olisi jotakin tekemistä mopoilun kanssa... Vie turhaa tilaa, haittaa viestin lukemista ja kuluttaa tunnetusti rajallisia foorumin värivarastojakin...

-hh-
Väärinkäsitysten välttämiseksi ehdotan sukupuolimerkinnän yhteyteen myös mainintaa seksuaalisesta suuntautumisesta... tyyliin heterouros, homonaaras ym...

-hh-
Väärinkäsitysten välttämiseksi ehdotan sukupuolimerkinnän yhteyteen myös mainintaa seksuaalisesta suuntautumisesta... tyyliin heterouros, homonaaras ym...
...eikös tavoittena pikemminkin ollut karsia painomustetta ahmivia rivejä kuin lisätä niitä? Nyt kun "rationalisointi" vielä on tosi in.

Ja vallan hyvin voisi nimimerkitkin tosiaan poistaa.... tokkiinsa viestin sisältö on sentään aivan oleellisesti nimimerkkiä merkityksekkäämpi ja informatiivisempi asia.

-sukupuolineutraali anonyymihukka-

-hh-
Väärinkäsitysten välttämiseksi ehdotan sukupuolimerkinnän yhteyteen myös mainintaa seksuaalisesta suuntautumisesta... tyyliin heterouros, homonaaras ym...[/QUOTE]
Toi olisi todella hyvä lisä, ei sitten tulisi mitään ikäviä väärinkäsityksiä.
tounge.gif

Mulle ei tolla counterilla oo merkitystä, enemmän tulee katottua tota liittymispäivää, että näkee että on pitkään tätä juttua jauhettu.. niin ottaa sitten enemmän tosissaan niiden jutut
tounge.gif

Ei vaan, kyllähän täällä suurimmassa osassa topicceja samat nimet pyörii.. ihan sama vaikkei näkyis kun nicci.. ja sukupuoli
cool.gif

No niin Jassu - ulos kaapista. Jääkös tää muutos nyt pysyväksi?
Mä olen viel melkein kuukauden tääl Amerikan auringon alla, joten en jaksa paljoa ajatukselle suoda aikaa - ylläpidon muutkin toimet on "ulkoistettu" täksi ajaksi.

Katsellaan tossa kesäkuun puolella uudestaan jos mun työpanosta jossain tarvitaan
smile_org.gif

Back