Tämä avaa aivan uudet mahdollisuudet, nyt kaikki uudet kottaraiset luulee, että olen jaksava nuori.Onko kyse yhden viestin trolli-urposta tai liikettään mainostavasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä avaa aivan uudet mahdollisuudet, nyt kaikki uudet kottaraiset luulee, että olen jaksava nuori.Onko kyse yhden viestin trolli-urposta tai liikettään mainostavasta
Älä nyt perkele..tulevat vielä pesimäänTämä avaa aivan uudet mahdollisuudet, nyt kaikki uudet kottaraiset luulee, että olen jaksava nuori.Onko kyse yhden viestin trolli-urposta tai liikettään mainostavasta
Älä nyt perkele..tulevat vielä pesimäänTämä avaa aivan uudet mahdollisuudet, nyt kaikki uudet kottaraiset luulee, että olen jaksava nuori.Onko kyse yhden viestin trolli-urposta tai liikettään mainostavasta![]()
Ei todellakaan saa siinä se pointti myöskin on. Jos vuoden jäsenenä ollut ja on useita tuhansia viestejä ehtinyt hakata kertoo sekin jotain jo persoonastaIhan hyvä. Jokainen voi hakata tuhat viestiä vuodessa halutessaan. Ei sillä uskottavuutta saa. Mistä noita tähtiä muuten ropisee?![]()
Postaushetken kellonajan, viikonpäivän ja ylettömään virkistysjuomien nauttimiseen kannustavat juhlapyhät automaattisesti huomioiva uskottavuusindeksi ois kätevä myös.Viestimäärän tilalle suunnitellaan omien kirjoitusten perusteella automaattisesti päivittyvää kukkahattu/vetomiesindeksiä, joten kirjoitusten uskottavuutta on joskus lähitulevaisuudessa entistä helpompaa ja luotettavampaa arvioida.
Itse olen vuodessa kirjoittanut tuhat viestiä, mutta suurin osa viesteistä on paskanjauhannassa enkä minä saastuta tätä tärkeämpää keskustelua ainakaan omasta mielestäni millään tyhmillä jutuilla. Tämä on kuitenkin paikka, jossa tulee vietettyä aikaa koko ajan kun on netissä ja kirjoiteltua aina kun koen sen tärkeäksi niin viestejä tulee myös sitä kautta.Itse tulkkaan sitä kuitenkin niinpäin että jos postausten määrä on suuri suhteessa rekkaamisesta kuluneeseen aikaan, voi hypätä yli huoletta. Se, että viestejä on 20 vuodessa, ei mun silmissä tarkoita sitä "ettei orgin asiat kiinnosta" vaan sitä että kaveri postaa kun on asiaa ja jättää joutavat horinat muille.
Toisaalta voitaneen kyseenalaistaa sekin, tarkoittaako suuri viestimäärä automaattisesti parempaa tietämystä moottoripyöräilyyn liittyvissä asioissa / asiantuntemuksessa. Monesti kun näyttää, että asiat voivat olla päinvastoin... Eli liittymispäivämäärän ja viestien määrän perusteella nyt ei kannata suoraan vetää johtopäätöksiä, kenen neuvoja uskoa ja kenet sivuuttaa.Viestimäärä ei itselleni ihan älyttömästi merkkaa painoarvoltaan. Kyllä itselleni on kumminkin tärkeämpää, että jos vaikka Iama kirjoittaa 10 000 viestin kokemuksella vastauksen johonkin aiheeseen ja verrataan sitä johonkin ihan aloittelevaan. Tämä varsinkin siksi, että olen aloittelija vielä moottoripyöräilyssä ja täytyy myöntää, etten aina tiedä mikä on totta ja mikä ei.
Totta tämäkin. Itsellä vaan pitää tehdä se päätös luottaako kirjoittajaan vai ei jollain tavalla.Toisaalta voitaneen kyseenalaistaa sekin, tarkoittaako suuri viestimäärä automaattisesti parempaa tietämystä moottoripyöräilyyn liittyvissä asioissa / asiantuntemuksessa. Monesti kun näyttää, että asiat voivat olla päinvastoin... Eli liittymispäivämäärän ja viestien määrän perusteella nyt ei kannata suoraan vetää johtopäätöksiä, kenen neuvoja uskoa ja kenet sivuuttaa.Viestimäärä ei itselleni ihan älyttömästi merkkaa painoarvoltaan. Kyllä itselleni on kumminkin tärkeämpää, että jos vaikka Iama kirjoittaa 10 000 viestin kokemuksella vastauksen johonkin aiheeseen ja verrataan sitä johonkin ihan aloittelevaan. Tämä varsinkin siksi, että olen aloittelija vielä moottoripyöräilyssä ja täytyy myöntää, etten aina tiedä mikä on totta ja mikä ei.
Se kymmenen viestin raapustajakin kun voi omata vaikka 30 vuotta mp-kokemusta ja se viiden tuhannen postauksen sankari vasta pari vuotta.
Jo tuo olisi eka viestisi, niin enpä uskoisi siitä sanaakaan... Mutta enpä jaksa lähteä tarkistamaan.Nuo oli huvittavia perusteluja, että viestimäärä pitäisi näkyä siksi, että sen perusteella voi arvioida kaverin uskottavuutta. Eiköhän jokainen vähänkin täällä pyörinyt pysty muodostamaan jostakin nickistä käsityksen lukemansa perusteella, ei viestimäärän?![]()
Huvittavampina minä pidän perusteluja joiden mukaan viestimäärä ei saa näkyä. Tai siis... mitä niitä perusteluja olikaan? Jotakuta ärsyttää kun joku toinen kasvattaa viestimääräänsä vauhdilla? No perustelu se sekin...Nuo oli huvittavia perusteluja, että viestimäärä pitäisi näkyä siksi, että sen perusteella voi arvioida kaverin uskottavuutta. Eiköhän jokainen vähänkin täällä pyörinyt pysty muodostamaan jostakin nickistä käsityksen lukemansa perusteella, ei viestimäärän?![]()
Eihän se viestimäärä tietenkään ole ainoa tai autuaaksitekevä indikaattori kirjoittajan uskottavuudesta tai asiansa takana seisomisesta. Onpahan vaan yksi pieni indikaattori muun tarinan ja viitekehyksen joukossa.Nuo oli huvittavia perusteluja, että viestimäärä pitäisi näkyä siksi, että sen perusteella voi arvioida kaverin uskottavuutta. Eiköhän jokainen vähänkin täällä pyörinyt pysty muodostamaan jostakin nickistä käsityksen lukemansa perusteella, ei viestimäärän?![]()
Olen aika pitkälti samaa mieltä C-A-D:n kanssa. Itse muodostan mielikuvani toisesta kirjoittajasta usean jutun perusteella. Ja kyllä, se viestimääräkin on yksi niistä.. riippuen kylläkin tilanteesta. Kyllä sen huomaa nopsaan, vaikka kaverilla olisikin se 10 viestiä ja kirjoittaa kerran vuodessa täyttä asiaa. Mutta joskus tuo auttaa hieman hahmottamaan, eli tosiaan nuo kombinaatiot -> vuosi sitten luotu tunnus, 2000+ viestiä, viestien sisältö useasti pelkkää scheissenjauhamista.Eihän se viestimäärä tietenkään ole ainoa tai autuaaksitekevä indikaattori kirjoittajan uskottavuudesta tai asiansa takana seisomisesta. Onpahan vaan yksi pieni indikaattori muun tarinan ja viitekehyksen joukossa.Nuo oli huvittavia perusteluja, että viestimäärä pitäisi näkyä siksi, että sen perusteella voi arvioida kaverin uskottavuutta. Eiköhän jokainen vähänkin täällä pyörinyt pysty muodostamaan jostakin nickistä käsityksen lukemansa perusteella, ei viestimäärän?![]()
Nick'ejä täälläkin on aika paljon. Kauankohan kestäisi, jos nyt tätä seurata alkaisi ennenkuin tutut vetomiehet alkaisivat erottua kukkapipoista.