Kuinka jotain, jota ei koskaan ole ollutkaan voi kadota?
Siksi toiseksi puhallutuksista on todellä typerää varoittaa. Jokainen rattijuoppo joka tuolla tiellä vetelee on saatava sieltä pois. Ni.
Nopeusratsioista - jos semmoisen selvästi havaitsee - varoittelen ainoastaan mopoilijoita.
Kyllähän sellainen tapa on aikoinansa ollut,ja on joissakin piireissä edelleenkin(rekkamiehet keskenänsä)
Ei kai tässä kukaan hyväksy rattijuoppoja eikä siitä ollut kysekään.
Mutta kyllä se on sanottava että suomalainen mentaliteetti on muuttunut vuosien saatossa,nimenomaan myös tuossa likkennekulttuurissa. Olen aina ihmetellyt länsinaapurimme liikennettä ja toisten ihmisten huomioonottamista liikenteessä,siellä sinulle annetaan tietä jos ajat kovempaa kuin edelläajava,kiitokseksi vilautetaan villkuja,hyvä mieli molemmille,vaikka ovat tuntemattomia toisilleen.
Venäjä,vaikka paska maa onkin,on liikennekulttuuriltaan samanlainen,siellä annetaan tietä,rekat väistävät pientareelle ja päästävät nopeimmat ohi, ja jos tiellä on tutka,99% vastaantulevista autolijoista vilauttaa sinulle valojansa,ja jos sinä teet vastaavan eleen ja vilautat valoja,saat tervehdyksiä ja iloisia kasvoja tuulilasin läpi tai tangon takaa.
Mutta suomalaisen suurin huvihan on naapuri konkurssi ja paskamaisen sukulaisen avioero
Jos haluaa elää standardien ympäröimassä maailmassa,nauttikoot ne ketkä standardeista tykkää.
Minä vilautan valoja,sillä minulla on joskus myös kiire,ja sisimmäsi nautin että pelastin jonkun päivän.Piste!