oon skujannu prätkillä vuodesta -79 JA HENGISSÄEt vaikuta motoristiltatyhjänpäiväistä paskanjauhantaa sanon minä![]()
![]()
![]()
entäs sinä kun oot ajannu liki kolkytvuotta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oon skujannu prätkillä vuodesta -79 JA HENGISSÄEt vaikuta motoristiltatyhjänpäiväistä paskanjauhantaa sanon minä![]()
![]()
![]()
Eikai se tutka ketään tapaoon skujannu prätkillä vuodesta -79 JA HENGISSÄEt vaikuta motoristiltatyhjänpäiväistä paskanjauhantaa sanon minä![]()
![]()
![]()
![]()
jess, oppirahat maksanu ja edelleen ajelen "sakkorajalla"Mites, ootko H4KKI ylinopeussakkoja koskaan saanut?
Jos lukisit alusta asti,niin huomaisit etten ole mitään tuonsuuntaista esittänytkään...Jos lukisit alusta alusta asti mielipiteeni,ja kysymykseni.. sillä enhän ole mielestäni tuollaista edes esittänytkään
Uskomatonta yleistämistä liikenteen turvallisuudesta.Tietysti jos totuttautuu suomalaiseen,tuntuu joka paikassa suomesta etelään päin mentäessä liikennekulttuuri huonolta.Baltiaa on aivan turha vetää verrattavaksi venäjän tai suomen kanssa.Baltiassa liikenne on hyvin sujuvaa ja ohi mennään,ohi päästetään ja tietä annetaan tilanteesta riippuen mutta torvet eivät soi eivätkä keskarit heilu.Jos jo Baltian liikenne tuntuu pahalta,eipä juuri kannata etelämmäksi lähteäkkään,hankoniemeä nimittäin.
Ainoa vahinko mikä itselleni on Baltiassa tapahtunut,oli suomalaisen turistin ajo autolla ajoneuvoani päin.
Kaikki vaan Baltiaan ajelemaan ristiin rastiin ja nauttimaan sujuvasta liikenteestä ja ystävällisistä ihmisistä.15.6-> meidän kolonna.
Eihän kukaan täysijärkinen halua olla motoristi. Kaikki aatteellinen toiminta on perseestä. Mopolla ajellaan koska se on hauskaa, eikä minkään aatteen takia.Et vaikuta motoristiltatyhjänpäiväistä paskanjauhantaa sanon minä![]()
![]()
![]()
Hieman samoilla linjoilla olen.tyhjänpäiväistä paskanjauhantaa sanon minä![]()
onhan se kiva et varoitetaan tutkasta et kaverit sit voi painaa menee maantiellä kahtasataaja sit itketään et se oli sen vitun autoilijan vika kun tuli kolmion takaa kaverivainaan eteen![]()
![]()
![]()
Liikenteen valvonnassa tapahtuu vaan paljon semmoista että jokainen ymmärtää että rahaahan tässä kerätään. Esim. ohituskaistan päässä oleva tutka tai poliisi joka lappua kirjoittaessaan mainitsee että ei tässä mitään vaaraa aiheutettu, laki nyt vaan on tämmönen.Ajattelemisen aihetta...
Jos koetaan hyväksyttäväksi esim. tutkasta varoittaminen niin mihin sitten vedetään raja lain kunnioittamisessa? Kuka olisi valmis vaikeuttamaan poliisin työtä kun he etsivät murhaajaa, raiskaajaa, pedofiilia jne.
Se on tämä suomalainen <s>liikennekulttuuri</s>, korjaan nettikulttuuri tämmöistä.Mikäs äijiä jurppii? Vähän joka juttu alkaa menee kinasteluksi. Jokainen tablaa tyylillään ja se siitä. Kaikki vaan rata-ajopäiville paineita purkamaan.![]()
Anteeksi nytten.Mä ainakin varoittelen kaikkia motoristeja jotka tulee vastaan jos tiedän että koppalakit on tulossa heidän eteensä.Oli sitten puhallus tai tutka hommat.
Samaa mieltä olen tuossa asiassa.Liikenteen valvonnassa tapahtuu vaan paljon semmoista että jokainen ymmärtää että rahaahan tässä kerätään.
Jos perusteluna on vain että tämä on laki, ei muuta järkevää perustetta, niin ajattelukykyisesnä olentona ihminen ei toimi sen (ehkä) järjettömän lain mukaan.
Niin ja vedetään vielä Albania-kortti
Noista rekkakuskeista vaan.Aikoinaan kun rekoissa ei ollut nopeudenrajoittimia.Rekka saattoi kulkea jopa 120 Km/h.SilloinKyllähän sellainen tapa on aikoinansa ollut,ja on joissakin piireissä edelleenkin(rekkamiehet keskenänsä)Kuinka jotain, jota ei koskaan ole ollutkaan voi kadota?
Siksi toiseksi puhallutuksista on todellä typerää varoittaa. Jokainen rattijuoppo joka tuolla tiellä vetelee on saatava sieltä pois. Ni.
Nopeusratsioista - jos semmoisen selvästi havaitsee - varoittelen ainoastaan mopoilijoita.
Ei kai tässä kukaan hyväksy rattijuoppoja eikä siitä ollut kysekään.
Mutta kyllä se on sanottava että suomalainen mentaliteetti on muuttunut vuosien saatossa,nimenomaan myös tuossa likkennekulttuurissa. Olen aina ihmetellyt länsinaapurimme liikennettä ja toisten ihmisten huomioonottamista liikenteessä,siellä sinulle annetaan tietä jos ajat kovempaa kuin edelläajava,kiitokseksi vilautetaan villkuja,hyvä mieli molemmille,vaikka ovat tuntemattomia toisilleen.
Venäjä,vaikka paska maa onkin,on liikennekulttuuriltaan samanlainen,siellä annetaan tietä,rekat väistävät pientareelle ja päästävät nopeimmat ohi, ja jos tiellä on tutka,99% vastaantulevista autolijoista vilauttaa sinulle valojansa,ja jos sinä teet vastaavan eleen ja vilautat valoja,saat tervehdyksiä ja iloisia kasvoja tuulilasin läpi tai tangon takaa.
Mutta suomalaisen suurin huvihan on naapuri konkurssi ja paskamaisen sukulaisen avioero![]()
Jos haluaa elää standardien ympäröimassä maailmassa,nauttikoot ne ketkä standardeista tykkää.
Minä vilautan valoja,sillä minulla on joskus myös kiire,ja sisimmäsi nautin että pelastin jonkun päivän.Piste!![]()
Tämä asenne kuvaa juuri sitä viidakon ykä meininkiä.Itse teen kuten parhaaksi näen.
No voi herranen aikaAnteeksi nytten.Mä ainakin varoittelen kaikkia motoristeja jotka tulee vastaan jos tiedän että koppalakit on tulossa heidän eteensä.Oli sitten puhallus tai tutka hommat.![]()
Hyväksyt siis sen että motristi kaverisi ajaa kännissä.
Ajattele mimmoisen karhunpalveluksen teet harrastuksellemme jos samainen kamusi ajaa jonkun ylitse kännis.Kauhulla ajattelen sitä herkuttelua iltapäivälehtien otsikoissa.
Harrastuksemme on toistaiseksi melko vapaata.Ei vuosi katsatuksia tms.
Vapauteen liittyy myös vastuu. Ja se on meillä itsellämme. Omista toimistamme johtuu melko pitkä'lle kuinka suuri yleisö ts. päättäjät suhtautuvat harrastukseemme.
Motoristit ovat aina kuuluneet liikenteen herrasmiehiin ja tietenkin naisiiin. Meistä ja asenteista riippuu kuinka tulevaisuudessa.
Tätä kannattaa miettiä heti ekan pyörän hankittua.![]()
Jaa, täällä on aloittelijoitakin mukana.oon skujannu prätkillä vuodesta -79 JA HENGISSÄ![]()