• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mihin hävisi porukat mutterilta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PSmo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Maalaiset ne kaupunkiliikennettä pelkää...
tounge.gif

Eli hieman provosoivasti sanottuna siellä käy ne, joille mp on vaan imagohommaa (ajamisesta viis) näyttämässä pyörää ja uutta hienoa nahkapukua. Jos vaikka irtois pesää...
tounge.gif
Eli sun mopoa ei ihailtu, nahkapukukin oli vanha, flaksi ei käynyt, joten lopetit siellä käymisen
wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Olen mie kymmenkuntaa vuotta vissiin käyny mutterilla, (vai kuinka kauan se lie siinä nököttäny) ja monenmoista mopoilijaa on nähty, mut ei siellä kyllä nahkapukui ihailla eikä esitellä. paitsi kerran tuli eräs julkimo uudella HD:lla, kaikki asiaan kuuluvat rimpsunahkavetimet yllä. Keikaili aikansa, mut kun kukaan kantaporukasta ei korvaansa lotkauttanu, vähin äänin häippäsi. Eikä saanu mirriä mukaan, vaikka style oli magee...
tounge.gif
tounge.gif

Mut prätkii kyl ihaillaan, (= hyväntahtoisesti kadehditaan) uutisia ruoditaan ja pa....kaa puhutaan. Mut parasta on se hurtti huumori, sen takia sinne on mentävä aina kun kerkee. Ja kyllä tuota tulee parikymmppiä ajettua maantieajookin/kesä, et ei mulla ainaskaa oo prätkä mikään mutterilla keekoilujuttu, se kun on jo vanhakin ja kaaduttu. Niin ja tamineetkin goree.

Päivät kun kotilolla pakosti pk-seudulla pyörii niin ei tee kauheesti mieli lähtee keskustaan "rentoutumaan"
Mielummin mutkii ja kahville vaikka Lahnukseen.
062802moto_prv.gif

Kieltämättä mutteri on vähän "Hei täällä on mun tuunattu fillari"-paikka, mutta toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Rapaisia, todella ajettuja pyöriä/varusteita siellä ei nää juuri koskaan.  
eek.gif
No so what. Ihan kai se nyt on sama jos joku haluu vaikka näyttää hienoa buunattua pyörää. Kivahan se on niitä katsoa. Ei mun sv 650 oo mitenkään buunattu eikä katsottava, vaikka siellä joskus kahvilla käynkin.
Ja tuu sinne ja tuo sinne sitten se ensimmäinen rapainen ja ajettu pyörä. Mukaan mahtuu.
Ihme vääntöä siitä missä kukakin kahvinsa juo tai tapa muita motoristeja.

No so what. Ihan kai se nyt on sama jos joku haluu vaikka näyttää hienoa buunattua pyörää. Kivahan se on niitä katsoa. Ei mun sv 650 oo mitenkään buunattu eikä katsottava, vaikka siellä joskus kahvilla käynkin.
Ja tuu sinne ja tuo sinne sitten se ensimmäinen rapainen ja ajettu pyörä. Mukaan mahtuu.
Ihme vääntöä siitä missä kukakin kahvinsa juo tai tapa muita motoristeja.
Kyllä siellä näkyy rottapyöristä lähtien kaikenlaisia kikottimia - mun mielestä on just hauskaa kun siel on erilaisia pyöriä.

Huomenna vois taas suunnata Mutskulle jäätelölle, säätiedotus lupailee sen verran hyvää että saattaapi niitä pyöriä olla taaskin ihailtaviksi asti.

Eli hieman provosoivasti sanottuna siellä käy ne, joille mp on vaan imagohommaa (ajamisesta viis) näyttämässä pyörää ja uutta hienoa nahkapukua. Jos vaikka irtois pesää...
tounge.gif
Eli sun mopoa ei ihailtu, nahkapukukin oli vanha, flaksi ei käynyt, joten lopetit siellä käymisen
wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ei oo nahkapukua ollenkaan, mutta tietty "pesättömyys" kyllä vaivaa 1,5-vuotiaan pojan ja 2kk vanhan tytön isää. Hiljasta on ollu.
sad_orig.gif

tounge.gif

Noh, todistettavasti olen saanu ainakin kaks kertaa...

Back