Kirjoitus Kalevan blogissa:
No nyt on pakko jo minun sanoa, minun itse, jonka poliisit tutkasivat, ja joka hurjasteli. Haluan kommentoida teille ainoastaan siksi, että ymmärtäisitte syyn hurjaan ylinopeuteen. Ja myös haluan että todellinen totuus tulee julki. Ensinnäkin taustaa: olen työssäkäyvä rauhallinen ja paljon ajatteleva nuorimies, joka ei todellakaan ole hurjastelija. Kuljetusalalla olen ollut vuodesta 1998 ja täysperävaunua ajanut 8,4 vuotta ja reilu miljoona jo takana, joten jokainen joka yhtään ymmärtää, niin silloin on vahva kokemus tieliikenteestä ja noin pitkän ajan kun siellä on pärjännyt, niin ei voi olla kaistapää, niin kuin monet väittää. Kerronpa sitten tästä kyseisestä hurjastelustani. Työmatkani on päivittäin 120 km yhteen suuntaan ja ajan sen niissä puitteissa ettei sakkoja tule. Vakionopeuden säädin reiluun yhdeksänkymppiin, niin todellinen nopeus on 85km/h, ja mihinkään ei ollut kiire, NYTKÄÄN. Saavutin vaan pitkillä suorilla alinopeutta (75km/h bemarinmittarin mukaan) ajavan 4 auton jonon josta laskin edelle 130km/h kun vastaantulioista ei ollut hajuakaan pitkillä suorilla. Kun olin ohittanut ja palannut kaistalleni niin välistä lähti uusi tumma pakettiauto myös edelle toisista ja tuli minun perään, jolloin minulla heräsi ajatus että tämä oli niitä autoilijoita jotka eivät siedä ohitetuksitulemista, joten painoin kaasua että sinne jäät ajamaan yksin kilpaa. Ja edelleenkin ajoin vaan siksi niin kovaa, kun keli oli hyvä ja reilu 200 vauhti on hyvin hallittavissa, kun sitä vaan käytetään siinä hetkellisesti, ja muutenkaan vauhti ei tunnu miltään kyseisessä autossa. Asia meni käytännössä niin että poliisi teki tahallaan sakkorysän, kerta ajoin 130 jo ylinopeutta, miksei ne silloin voinu pysäyttää? Miksi niiden piti saada härnätä kilpa-ajoon ja jäädä sitten tuhannen kauas ja ottaa sitten vasta kiinni kun ajan rajoitusten mukaan taas. Mielestäni poliisin olisi heti pitänyt pysäyttää kun menin heistä ohi, jolloin moista ylinopeutta ei olisi päässyt syntymään . Näin tämä meni. Haukkukaa vaan lisää ja tuomitkaa niin kuin tuomitsette. järkeä kuulkaa on ollu päässä ja vastuu toisten turvallisuudesta hallinnassa vaikka kuin yrittäisitte tuomita, miksi te tuomitsette kun ette ymmärrä käytännön asioita ja todellisuutta. Miksi oikeat kaaharit ei tälläistä helvettiä joudu kokemaan? Miksi ahkeralta ja kunnolliselta ihmiseltä pilataan näin koko elämä ja toimeentulo?. Väkivalta ja henki- ja omaisuusrikoksista ei lain kautta pystytä pilaamaan rikollisen elämää tällä tavoin. Joku varmasti taas ajattelee tätä että mksi sitten pitää mennä ajamaan noin. No ei kai miksikään, kunniaani puolustin kun luulin että joku niuhottaja haastaa kilpaa. Olen ihminen joka teki virheen! Ja teistä jokainen kun leivänpalaa syö, niin muistakaa että senkin on teille joku kuorma-automies touhunnut ja hän on luultavasti Suomen lakia rikkonut sitä tuodessaan jollain tavoin. Minä en päässyt töihin perille kun jouduin virkavallan kiusanteon kohteeksi.