Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mulla kyllä Bläkkärin alla kestänyt kuin 14 tkm, tosin olin siihenkin varsin positiisesti yllättynyt!Oujee, toivottavasti kehitys on kehittynyt.
PR2:t varmaan poistuvat, olisi ikävää jos uusi rengas olisi huonompi
Kakkonen oli jo niin loistava, kestää (~25tkm 260kg/197hp mopon takasena) ja pitää katuajeluissa ja satunnaisessa ratailussakin loistavasti. Kylmällä kelillä/renkaalla esim sateella sitten onkin liukasta, mutta milläpä renkaalla ei
terveisin Pilot Road 2-uskovainen
Mitä sää oot tehnyt, että se kestää noin kauan...?Oujee, toivottavasti kehitys on kehittynyt.
Kakkonen oli jo niin loistava, kestää (~25tkm 260kg/197hp mopon takasena) ja pitää katuajeluissa ja satunnaisessa ratailussakin loistavasti. Kylmällä kelillä/renkaalla esim sateella sitten onkin liukasta, mutta milläpä renkaalla ei
Tarpeeksi painettaMitä sää oot tehnyt, että se kestää noin kauan...?Oujee, toivottavasti kehitys on kehittynyt.
Mulla menee kymppitonnissa sileeksi isossa zetorissa ja jopa alle, kun ottaa konehuoneen resurssit käyttöön...![]()
Aina olen ihmetellytEi mulla kyllä Bläkkärin alla kestänyt kuin 14 tkm, tosin olin siihenkin varsin positiisesti yllättynyt!Oujee, toivottavasti kehitys on kehittynyt.
terveisin Pilot Road 2-uskovainen![]()
-Harri-
Mutta tuohan vaan kasvattaa renkaan käyttöikää kadulla, koska eihän se keskeltä noissa avauksissa kulu.Mä huomasin, että kun ajelen kavereiden kanssa ja yritän pysyä niiden mukana, mul alkaa gummi kuluu ihan hemmetisti. Kun on iso poika, niin ainoa konsti pysyä mukana on avata kaasu ajoissa mutkasta ulos, ja silloin se rengas yleensä saa pahasti siipeensä.