Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sjuggen sanoi:Mitkäs oli Sami77:lla paineet?

Mä ajoin Trumpalla (Thunderbird 1600 -10) karvan alle 12tkm ennenkuin myin sen pois ja alkup. renkaissa oli vielä reilusti pintaa jäljellä???? Outoa??Sami77 sanoi:2,8 - 3,0. Ajotapa ei ehkä ole kesyimmästä päästä
Edit : Mallifoorumilla n. 80% porukasta on vaihtanut pois Metzeleristä, koska se ihan normaalilla ajollakin kuluu silmissä. Painoa pyörällä on toki melkoisesti ja vääntöhuippu melko pienillä kierroksilla, joten se käy myös kumin päälle.
harald73 sanoi:Mä ajoin Trumpalla (Thunderbird 1600 -10) karvan alle 12tkm ennenkuin myin sen pois ja alkup. renkaissa oli vielä reilusti pintaa jäljellä???? Outoa??
No, nyt on Harrikassa edessä edellisen omistajan asennuttama ME880, jolla olen itse ajanut n. 12tkm (rengas vielä ihan ok) ja takana lähes tuliterä Dunloppi, valkosivuja molemmat luonnollisesti, heh. Edellinen takarengas oli ME880 ja kesti jonkun kolmisen tonnia ennenkuin puhkesi reissussa ja jauhautui p.skaksi.
Paineita pidän omissa renkuloissa n. 2.7-2.8bar.
siipimutteri sanoi:Edellinen Marathon kesti edessä jotain 25tkm.... Nykyinen alla oleva 19tkm ja loppu... Paineita 2,6bar.
.