Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on killeri ja voit sitä kokeilla, jos nyt pääsen paikan päälleei kellään paikalle tulevalla sattuis olemaan db-killeriä akran-putkeen?
itse en semmoista omista ja olis kiva kokeilla paljonko sillä on vaikutusta
hienoo. mulla tollanen ovaalihiilaripönttö. putken sisämitta siis 52mmMulla on killeri ja voit sitä kokeilla, jos nyt pääsen paikan päälleei kellään paikalle tulevalla sattuis olemaan db-killeriä akran-putkeen?
itse en semmoista omista ja olis kiva kokeilla paljonko sillä on vaikutusta![]()
Joo mulla on kanssa vastaava, en nyt tähän hätään vaan osaa sanoa paljonko on putken sisämitta, mutta voisin huomenna käydä mittaamassa. Keskiviikkona pyrin olemaan paikan päällä heti kuudelta.hienoo. mulla tollanen ovaalihiilaripönttö. putken sisämitta siis 52mm
Moro,Onko järjestävällä seuralla db- killereitä kaupan, jos ei mee melurajan alle?![]()
Nuo Mivvin killerit sopinee aika moneen putkeen, noita voisi saada kaupaksi radalla ja melunmittauksissa. Omaan jenkki-Yoshimuraan ei löytynyt suoraan sopivaa killeriä, niin askartelin tuosta Mivvistä ja tuollaisesta huilusta killerin. Ahvenistolla taidettiin mitata 94db tuolla, eikä nyt hirveän tukkoiselta tuntunut.Juteltiin aiheesta viime kesänä jopa Ahveniston kahvilanpitäjän kanssa, joka funtsaili aiheesta pientä business-casea. Mutta juuri tuo monimuotoisuus on se suurin haaste niiden kanssa.Onko järjestävällä seuralla db- killereitä kaupan, jos ei mee melurajan alle?![]()
//Andy
Jaa. Olisko teillä ollu melumittausvertailu? Kumpi kiekuu kovempaa, vaimo vai pyöräMeikäläinen tuleekin paikalle ilman vaimoa, eli yksi pulla enemmän jaettavaksi.
Olen kattellu kanssa noita MIVVIN db-killereitä , kattellaan paljonko ääntä lähtee ensiksiNuo Mivvin killerit sopinee aika moneen putkeen, noita voisi saada kaupaksi radalla ja melunmittauksissa. Omaan jenkki-Yoshimuraan ei löytynyt suoraan sopivaa killeriä, niin askartelin tuosta Mivvistä ja tuollaisesta huilusta killerin. Ahvenistolla taidettiin mitata 94db tuolla, eikä nyt hirveän tukkoiselta tuntunut.Juteltiin aiheesta viime kesänä jopa Ahveniston kahvilanpitäjän kanssa, joka funtsaili aiheesta pientä business-casea. Mutta juuri tuo monimuotoisuus on se suurin haaste niiden kanssa.Onko järjestävällä seuralla db- killereitä kaupan, jos ei mee melurajan alle?![]()
//Andy
Kyllä se välillä kovempaa ääntä pitää kuin pyörä...Jaa. Olisko teillä ollu melumittausvertailu? Kumpi kiekuu kovempaa, vaimo vai pyöräMeikäläinen tuleekin paikalle ilman vaimoa, eli yksi pulla enemmän jaettavaksi.![]()
![]()