Eli kilven saa takaisin, kunhan vain käy näyttämässä, että vakioputki on kiinni.SB2 sanoi:Minulle sanoivat että tyyppihyväksyttyä ja e hyväksyttyä pytkea ei tarvitse katsastaa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli kilven saa takaisin, kunhan vain käy näyttämässä, että vakioputki on kiinni.SB2 sanoi:Minulle sanoivat että tyyppihyväksyttyä ja e hyväksyttyä pytkea ei tarvitse katsastaa.

Suiza1400 sanoi:Eli kilven saa takaisin, kunhan vain käy näyttämässä, että vakioputki on kiinni.
![]()

Bulu sanoi:....... Halvimmillaan jenkeistä tilattuna sen saa kotiovelle 780€urolla......
muusi sanoi:Tänää tuli LP vastaaan ja huudatin V2:sta suorilla putkilla niin paljon kuin vehkeestä lähti. Ei minkäänlaista reaktiota, nothing nada.
Pari kansalaista ja turhat valitukset nyt on aika lievästi ilmaistu, jos 1/3 mopoista/motskareista on laittomia.
Ja tämän valvonnan ovat aiheuttaneet moottoripyöräilijät ja mopoilijat jotka meteliterrorismia ovat harjoittaneet. Onnittelut.

muusi sanoi:Koko juttu tuntuu vuoden 2004 jätevesiasetus hulabaloon kopiolta. Ensin hirmunen haloo ja hätäisimmät tuhlaa rahansa.
Aika hiljaista on tuossa MÖLYT MITATTU LIIKENTEESSÄ KETJUSSA http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/258941-M%C3%B6lyt-mitattu-liikenteess%C3%A4-ketju!].
Sakot voi aina kiistää, mutta kuinka kiistää katsastuskonttorin maksu?Jassu sanoi:Mut mites sakot sitten? Valitusrumba?
Zip sanoi:Tähän tyyliin ajattelin itsekin aluksi mutta nyt tää joukkohysteria on alkanut viemään mukaansa.. Olen tässä jo ehtinyt uuden sliparin ostoa ihan tosissani harkitsemaan..
Aika hankalaa. Milläs todistat ettet ole ropannut pyörää ratsian ja katsastuksen välissä?Akiva sanoi:Sakot voi aina kiistää, mutta kuinka kiistää katsastuskonttorin maksu?

Zip sanoi:Tähän tyyliin ajattelin itsekin aluksi mutta nyt tää joukkohysteria on alkanut viemään mukaansa.. Olen tässä jo ehtinyt uuden sliparin ostoa ihan tosissani harkitsemaan..

Hiikeri sanoi:Onneksi oma pyörä on vm'90 eikä siten tarvitse edes E-hyväksyttyä sliparia, eivätkä mitkään päästörajat koske pyörääni.
Riittää kun staattinen mittaus on 106dB sisällä.![]()