japitsu sanoi:hei tuli viimekesänä hommattua kawasaki zzr 600 vm 96 ensipyöräksi ja nyt huomasin/tajusinettä minulla on laiton putki laser deeptone jossa lukee raceonly mistä saisin e hyväksytyn äänen vaimentimen ku ei jaksais leikkiä tuolla tienpäällä virkavallan kanssa että lähteekö ne kilvet vai ei. ps olen aloiteleva motoristi joten olen hieman pihalla
kiitos jo etukäteen
-JuhaK- sanoi:Eikös sun mopo ole riittävän vanha, että riittä kun käyt konttorilla muutoskatsastamassa sen (jos vaan on riittävän hiljainen).
Ei sitä tarvitse edes muutoskatsastaa, kunhan melut on alle 103 dB, niin tuon ikäisessä ihan sama millainen / kenen tekemä putki siinä on!

Ei muuta ku kovaa ajoo

että minulla on laiton putki laser deeptone jossa lukee raceonly mistä saisin e hyväksytyn äänen vaimentimen ku ei jaksais leikkiä tuolla tienpäällä virkavallan kanssa että lähteekö ne kilvet vai ei. ps olen aloiteleva motoristi joten olen hieman pihalla
kiitos jo etukäteen

Kellään ei ollu kypärää ja PV:t oli vähemmän ja erittäin paljon vähemmän normaalitieliikenne kunnossa.... KUKAAN ei kerinny edes potkimaan mopoja käymään, kaikki vaan spontaanisti työntöjuoksutti mopot alamäkeen sadanmetrin päähän näkösuojaan. Ei ollu siellä Poliisia näkyny teinipoikamuistiin! Saatiin hiukan sykettä