Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

SLP sanoi:No itse asiassa batmanilla oli käyny väärinkäsitys. Tarkoitus oli nimittäin ajaa huomenna enskaa Oripäällä ja siksi kalustoa enempi mukana. Vissiin alzheimeri iskemässä, kun kävi jo tänään H2:lla kokeilemassa hiekka-ajoa kakkosmutkan jälkeen![]()
Vauhtia haettiin jo viikolla EMK:n radalta. Pikku patit varmaan ihan ok ton jälkeen [emoji28]JMH sanoi:Se saattaakin olla jo mukavalla patilla, ellei ole lanattu.
JMH sanoi:Juu, ei se tommosta mutaa ole, vaan ihan vauhdikasta baanaa.
Jos huomenna pääsis aloittamaan ratakauden, ku on ollut proggista, mut ton kuvan nähtyään tekis mieli sinne Oripäähänkin, vaikka just viikko sitten olin siellä räntäsateesta nauttimassa. Ajoja!
Mut tänne vaan, rata on kuiva ja santa lentää, ajaa saa 20 asti eli päivässä ehtii ratailla (jos Alastarolla käy) ja enskailla! Tossa on ihan OK, tasainen 20 km fillarilenkki pääosin hiekkateillä sitten vielä päälle, jos palauttavaan on virtaa. SLP sanoi:Rataennätys jäi tänäänkin itseltä rikkomatta mutta ehjänä selvittiin kuitenkin. Kiitoksia oikein mukavasta päivästä! Siellä joku kuvaaja oli, mahtaakohan aineistoa tulla johonkin jakoon? [emoji4]
![]()
Lähetetty minun YAL-L21 laitteesta Tapatalkilla
Täystuho sanoi:Mikähän on linjaus apujoukoista/katsojista Muoviluodin päivillä näinä aikoina? Pelkästään ajajilla asiaa rata-alueelle vai turvavälejä noudattaen myös muilla?
teemu.k.anttila sanoi:Koronaepidemian vuoksi ratapäiväjärjestelyt ovat kesäkuusta alkaen erilaiset kuin edellisinä vuosina. Lue tarkemmin täältä.
Täystuho sanoi:Mikähän on linjaus apujoukoista/katsojista Muoviluodin päivillä näinä aikoina? Pelkästään ajajilla asiaa rata-alueelle vai turvavälejä noudattaen myös muilla?
Otetaan myös tarjouksia vastaan, kun ei tuo lauantain sää kovin hyvältä näytäAirwick sanoi:Myydään tarpeeton ratapäivälippu
Muoviluoti / Alastaro 06.06.2020
ryhmä: Keskinopea
Lipun hinta 59 €