• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MC Import Kuopio halpoja pyöriä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja akuko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No onhan se sentään jotain saanut nyt aikaankin, Taloussanomien protestilistalla tuorein häiriöpäivämäärä 1.2.
tounge.gif

Ihan pakko kysyä nyt kumminkin, ihan kaikella kunnioituksella, että missä vaiheessa Keppigeeltä menee hermot jos tässä nyt sattuisi käymään niin kuin Kuja Hannu tuossa ennusti, eli myöhästymisiä tulisikin lisää? Milloin loppuu usko?

Eihän suomalainen nyt tietenkään toista suomalaista kuseta, mutta mietin vaan kuinka pitkälle pelkät selitykset riittäisi.
lookaround_orig.gif
Minkä takia ne muuten myöhästyi, onko laiva jumissa jäissä vai pakkaus edelleen kesken?

Sellainen buumi on raksahommissa että ei edes yksi yritys riitä: RD-rakennuksen puhelimeen vastaa tuolla olevasta numerosta päätellen näköjään itse piällysmies. Yritystelessä on sit eri prepaidilla.

Mutta on siitä miehestä kyllä moneksi, noiden rakennusbisnesten lisäksi voi hoitaa nyt myös perämoottoriostokset.
omg.gif

Sellainen buumi on raksahommissa että ei edes yksi yritys riitä: RD-rakennuksen puhelimeen vastaa tuolla olevasta numerosta päätellen näköjään itse piällysmies. Yritystelessä on sit eri prepaidilla.

Mutta on siitä miehestä kyllä moneksi, noiden rakennusbisnesten lisäksi voi hoitaa nyt myös perämoottoriostokset.  
omg.gif
Näillä perämoottoreilla näyttääpi olevan yllätyshinta, ku on vaan toimitusmaksu jaksettu laittaa esille.

omg.gif
Sattupa sopivasti, kun Jonssonista meni pari mäntää huonoon happeen. Nyt ei tarvi vanhaa korjata, kun noin edukkaasti kuuskymppisen Jamun saapi. Ei kun rahnaa liikkeeseen.

Marko ilmoitti että toimitukset viivästyy 1-2 viikkoa.
Näin nämä huijaukset valitettavasti poikkeuksetta alkaa. Viivästyksiä viivästymisien perään, jolla saadaan vedätettyä asiakkaita viimeiseen asti ja ehkä vielä hankittua muutama lisää. Rahansa jo maksaneet taas eivät taas millään tahdo uskoa, että nyt on jotain pielessä. Omaa sijoitusta puolustetaan sokeasti, joka toki on täysin normaalia.

Toivotaan, että tämä hyvin päättyy, mutta kyllä tässä alkaa olla jo aika iso kasa näyttöä huonommasta lopputuloksesta.

Sinänsä omituinen toimitusajankohta jo alunperin, Merikontilla kun kestää 5-6viikkoa saapua Helsinkiin. Vai tuodaanko vehkeet ihan lentorahtina?

Kelkkalehden foorumilta olen tätä tapausta seurannut ja pahasti näyttää siltä, että tämä kääntyy yhdeksi niistä monista epäonnistumisista.

Itse jos olisin tilauksen tehnyt, niin pyytäisin piällysmieheltä kopion shippausdokumenteistä, rahtilaivan nimen sekä alkuperäisen toimitusaikataulun. Jos tiedot löytyy, niin näillä tiedoilla voi varmaan tarkistaa onko laiva todella myöhässä, onko se koskaan lähtenytkään vai onko sitä edes olemassa. Jos näitä ei löydy, niin sitten kantsis varmaan aloittaa ne jatkotoimet asap.

Jos homma olis toiminut kuten suunniteltu, niin piällysmiehellä olis varmaan runsaasti asiakkaita.

-Jyrka-

omg.gif
Itse itseäni lainaten; ei enää näköjään toimi tuo rakennuspuljun linkki, mut tosiaan ne tiedot löytyi piällysmiehen numero googlettamalla ja yritystietokeskukselta löytyy edelleen tiedot samaisella numerolla. Kauppalehti

Ja tosiaan monipuolisuutta löytyy tästäkin puljusta vaikka muille jakaa:
sanoi:
Yhtiön toimiala on kaikkinainen rakennus toiminta, konsultointi, kiinteistöjen osto ja myynti vuokraus ja välitys, järjestyksen valvonta, henkilösuojaus, moottoriajoneuvojen osto, myynti, vuokraus ja välitys, henkilöstö vuokraus, ravintola toiminta

Tuonne merkityllä TJ:llä näyttää olevan omakin Y-tunnuksensa, mutta toki piällysmies tarvitsee varmaan jo vähän kavereitakin kun pyörittää bisnestä ihan hillittömän laajalla skaalalla.

E: typo

Täytyy olla rehellinen yritys, koska alv-rekisteri on lakannut jo viime vuonna. Sehän tukee vahvasti sitä, että on siirrytty taxfree-kauppaan.
Kyllä sitten epäilijöitä harmittaa, kun on meikäläisellä pihan täysi kuuden tonnin jammuja. Minä voin sitten myydä niitä vaikka ilman ennakkomaksua, koska jos yksi ostaja peruu, löytyy varmasti toinen.
062802moto_prv.gif

Mulle tulee aina luottavainen olo kun etusivulle on näinkin komeasti kerrottu yrityksen liiketoiminnasta..  
lookaround_orig.gif

Pitäiskö Meturan Juhankin vähän updeitata noita sivujaan:

"Tuo nyt se jopos tänne saatana! Et sä sitä itekään osaa korjata perkeleen poropeukalo! Annat kato mulle avaimet ja mä sit soittelen ku voit tulla hakee...
Meiltä myös käytettyjä mopoja Moskovasta, pikainen toimitus. Ja hei, älä välitä mitä dillet skrivaa nettiin! PS: maksu ennakkoon (naisilta luonnossa) kiitos..."

nimetni.png

Mulle tulee aina luottavainen olo kun etusivulle on näinkin komeasti kerrottu yrityksen liiketoiminnasta..  
lookaround_orig.gif
Ehkä ei ole täysin loppuun asti nyt pohdittu tätä brändäystä; jos itse eksyisin noille sivuille vilpittömissä ostoaikeissa täysin vailla mitään ennakkoluuloja yrityksestä, saattaisi tuommoinen teksti provosoida googlettamaan aika vikkelästi noita mainittuja nettikeskusteluja.  
lookaround_orig.gif

no mutta hyökkäyshän on tunnetusti se paras puolustus...
wink.gif

(saattaisi juu minullakin herättää ajatuksen, mitä puolusteltavaa sitten oikein on, että on kokenut tarpeelliseksi oikein pääsivulleen laittaa moista teini-uhoa).

Täytyy olla rehellinen yritys, koska alv-rekisteri on lakannut jo viime vuonna. Sehän tukee vahvasti sitä, että on siirrytty taxfree-kauppaan.
Kyllä sitten epäilijöitä harmittaa, kun on meikäläisellä pihan täysi kuuden tonnin jammuja. Minä voin sitten myydä niitä vaikka ilman ennakkomaksua, koska jos yksi ostaja peruu, löytyy varmasti toinen.
062802moto_prv.gif
Ööö miksi harmittais ?..

ok tiedän,että viestissä ironiaa..toivottavasti
biggrin.gif

Kyllä harmittaa vietävästi etten ehtinyt mukaan kaupoille, olisinhan saanu uuden pyörän sillä rahalla mitä maksoin 10v vanhasta käytetystä.
withstupid.gif

tounge.gif

Vähät perämoottoreista, nyt saa jo ihan kokonaisia paatteja.*klik*

Sinänsä ei mitään yllättävää tai uutta, mutta luottoa toimintaan kysyy venekaupat vielä enemmän kuin nuo mopohommelit:
sanoi:
TOIMITUSMYYNTI. TILATTAESSA 30% JA KUN SATAMASTA LAHDOSSA SUOMEEN LOPPUSUORITUS. TAXFREE MYYNTI AINOASTAAN

Vähät perämoottoreista, nyt saa jo ihan kokonaisia paatteja.*klik*

Sinänsä ei mitään yllättävää tai uutta, mutta luottoa toimintaan kysyy venekaupat vielä enemmän kuin nuo mopohommelit:
sanoi:
TOIMITUSMYYNTI. TILATTAESSA 30% JA KUN SATAMASTA LAHDOSSA SUOMEEN LOPPUSUORITUS. TAXFREE MYYNTI AINOASTAAN
Veneet on varmasti parempaa bisnestä, isommat "katteet" ..
smile_org.gif

Hinnasto dollareina? :/ Näyttää vähän copypastalle..

Noo, mut tuommoinen maksaakin jo palttiarallaa 40 isoa rahaa.

Mutta eiköhän ostajia löydy noillekin - kun ensimmäisen erän pyörät ensin saapuvat ostajille.

Back