Olen varannut kaksi mökkiä Kalajoen Hiekkasärkiltä maxiskootteristien kokoontumista varten 16.-17.5. Kumpaankin mökkiin tai paremminkin pieneen taloon mahtuu 10 henkeä. Mökeissä on useampi huone ja mökit ovat nimeltään Meridyyni ja Merituuli. Yöpyminen maksaa 110€/yö koko mökki. Kysymyksessä on kuitenkin riisuttu majoitus eli tähän hintaan täytyy ottaa omat lakanat/makuupussi /pyyhe mukaan tai maksaa muutama euro liinavaatteista. Aamupalatarvikkeet on otettava mukaan tai ne voi käydä ostamassa Särkillä lähellä olevasta ABC-huoltamolta tai käydä syömässä aamiaisen jossain Särkillä olevassa ravintolassa (niitä on monta). Siivous maksaa 65€ tai sitten siivoamme jälkemme itse, muistaakseni emme ole aiemminkaan liiemmin paikkoja sotkeneet ja porukalla nopeasti pikkuroskat yms.
Särkkien matkailukausi alkaa varhain ja mökkejä oli jo siinä vaiheessa ko. viikonlopulle varattu, joten jos mukaan on tulossa enemmän kuin 20 henkeä, on lisävaraukset syytä tehdä ajoissa. Senpä vuoksi toivonkin, että ilmottaudutte kokoontumiseen mahdollisimman pian, takarajaksi voisi ajatelle helmikuun loppua, mutta sitä parempi, mitä aikaisemmin vahvistatte joko puhelimitse, sähköpostilla tai orgin yksityisviestillä osallistumisenne ja sen tuotteko lakanat itse.
Sitten vain ilmoittautumaan ja nokka kohti Kalajokea ja Hiekkasärkkiä ko. viikonloppuna!
......
Särkkien matkailukausi alkaa varhain ja mökkejä oli jo siinä vaiheessa ko. viikonlopulle varattu, joten jos mukaan on tulossa enemmän kuin 20 henkeä, on lisävaraukset syytä tehdä ajoissa. Senpä vuoksi toivonkin, että ilmottaudutte kokoontumiseen mahdollisimman pian, takarajaksi voisi ajatelle helmikuun loppua, mutta sitä parempi, mitä aikaisemmin vahvistatte joko puhelimitse, sähköpostilla tai orgin yksityisviestillä osallistumisenne ja sen tuotteko lakanat itse.
Sitten vain ilmoittautumaan ja nokka kohti Kalajokea ja Hiekkasärkkiä ko. viikonloppuna!