Maxiskootterien kokoontuminen Kalajoella 16.-17.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Pohjanmaa
Olen varannut kaksi mökkiä Kalajoen Hiekkasärkiltä maxiskootteristien kokoontumista varten 16.-17.5. Kumpaankin mökkiin tai paremminkin pieneen taloon mahtuu 10 henkeä. Mökeissä on useampi huone ja mökit ovat nimeltään Meridyyni ja Merituuli. Yöpyminen maksaa 110€/yö koko mökki. Kysymyksessä on kuitenkin riisuttu majoitus eli tähän hintaan täytyy ottaa omat lakanat/makuupussi /pyyhe mukaan tai maksaa muutama euro liinavaatteista. Aamupalatarvikkeet on otettava mukaan tai ne voi käydä ostamassa Särkillä  lähellä olevasta ABC-huoltamolta tai käydä syömässä aamiaisen jossain Särkillä olevassa ravintolassa (niitä on monta). Siivous maksaa 65€ tai sitten siivoamme jälkemme itse, muistaakseni emme ole aiemminkaan liiemmin paikkoja sotkeneet ja porukalla nopeasti pikkuroskat yms.

Särkkien matkailukausi alkaa varhain ja mökkejä oli jo siinä vaiheessa ko. viikonlopulle varattu, joten jos mukaan on tulossa enemmän kuin 20 henkeä, on lisävaraukset syytä tehdä ajoissa. Senpä vuoksi toivonkin, että ilmottaudutte kokoontumiseen mahdollisimman pian, takarajaksi voisi ajatelle helmikuun loppua, mutta sitä parempi, mitä aikaisemmin vahvistatte joko puhelimitse, sähköpostilla tai orgin yksityisviestillä osallistumisenne ja sen tuotteko lakanat itse.

Sitten vain ilmoittautumaan ja nokka kohti Kalajokea  ja Hiekkasärkkiä ko. viikonloppuna!  
062802moto_prv.gif
sport05.gif

smile_org.gif

062802jumpie_prv.gif
......
033102beer_1_prv.gif

Vrrrmmm.Ilmottaudun Kalajoelle. Hmmm. pitänee ajaa ensin keskieurooppaan ja tulla sitten paikalle, jos vaikka pisimmän matkan palkinto lohkeais...
Terkkusin: E-H 25km Kalajoelta
062802moto_prv.gif

Täytyy pistää harkintaan. Sääolot vaikuttaa kuitenkin, toukokuun puolivälissä voi olla mitä tahansa räntäsateesta helteeseen
sport05.gif

No voi hyvät hyssykät! Koettakaapas nyt ilmoittautua, kun olen saanut jo ennakkomaksuun velvoittavan laskunkin kotiin....
crazy.gif

Aivan! Olin itse asiassa unohtanut koko SSc:n olemassa olon  
blush.gif
. No, siellä se ilmoitus nyt sitten on. Puuhastelun alla on myös ollut omien kotisivujen perustaminen, joka tosin on kärsinyt siviiliasioiden prosessointien vuoksi....etenee kuitenkin joskin etanan vauhdilla  
lookaround_orig.gif
.

Moikka kaikille - niin ja asiaan, olemme myös tulossa 2 hengen porukalla meetinkiin.
Terv Honsuan väki!

Mukaan mahtuu ja jos jo varaamani mökit täyttyvät, varaamme lisää mökkejä. Ja urheimmat voivat tietenkin yöpyä aidon partiohengen mukaisesti luonnon helmassa. Ja kenties makuualustan voi ottaa mukaan ja nukkua lattiallakin, jos paikat muutoin loppuvat ja mukaan on kova hinku päästä.

Paikkoja siis on vielä jäljellä ja lämmintä poutaista säätäkin on tilattu ko viikonlopuksi. Viime vuonna vastaavaan aikaan puhdistimme lumet ensin skoottereidemme päältä pois ja aloitimme matkanteon kotia kohti kovassa pohjoistuulessa ja räntäsateessa. Kylläpäs olimmekin reippaita!  
062802jumpie_prv.gif

Nyt alkaa olla aika ilmoittautua kokoontumiseen. Varauslasku on jo tullut, ja mikäli ei tule enempää ilmoittauntuneita, perun toisen mökin varauksen.
Mailia siis tulemaan, mikäli aiot tulla maxistikokoontumiseemme, mutta et ole vielä ilmoittautumistasi tehnyt!

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 31.3., jonka jälkeen laitan yv:nä viestin, mille tilille majoittumismaksu tulee suorittaa. Mökki täytyy tosiaankin maksaa etukäteen, luonnollisestikin jos tulee estymisiä osallistumiselle, maksu palautetaan.

Väkeä saatiin kasaan yhtä mökkiä varten. Laskun eräpäivä on 16.4., maksan laskun pois ja kerään paikalletulijoilta kullekin kuuluvan osuuden sitten paikan päällä. Laitan osallistujaluettelon sähköpostissa tulemaan.

Kalajoelle tulijat; Minulta puuttuu yhteystiedot Soodan ja Evohanen yhteystiedot. Voitteko laittaa sähköpostiosoitteenne yv:nä, jotta voin toimittaa teille infortmaation kokoontumisesta.

Joo Kiva tapahtuma .Kiitos kaikille -oli mukava tavata. Kun olin lähdössä huoltoasemalta niin Piaggion x9:n ajonesto jumittu päälle ja auto/peräkärrykyytillä sitten jatkettiin. Laitatan pelin kondikseen ja myyn halvalla "italialaisen laatutuotteen"=mulle rupee riittämään -03 peli ja 4:sti jättyänyt tienpäälle.

terveisin:Evo-Hane

Back