No niin laitan hiukan kokemuksiani tuosta Giwin AF214 wind shieldistä.
Alkuperäiseen verrattuna se antaa suojaa reilusti enemmän, niin käsille kuin kasvoillekin. Minulle paras asetus on alin ja siinä se on ollut siitä lähtien, kun sitä testailin. Alimmassa asennossa näen selkä suorana katteen ylitse noin 15 metrin päähän. Sateeltakin se pitää kuivana jo pienellä nopeudella.
Kävimme 9-10.6 Helsingissä ja ajelin koko matkan visiiri auki, eikä tuuli haitannut. Sääkin oli melkein hellelukemissa. Kyytiläinenkään ei valittanut ilmavirrasta, vaikka kokemuksia on suuremmista ja suojaavimmista katteista. Harmi, kun ei ollut aikaa jäädä vielä pariksi päiväksi, jotta olisi saanut ajella paraatissa joukon jatkona.
Olen tässä pelkästään kehunut Giviä, mutta uskalla varovasti kertoa myös negaa. Huomasin testatessani, että nostettaessa säätö ylimpään asentoon lisääntyy noste, joka tuntuu selässä. Arvelisin ilmiön olevan samantyyppinen, kuin Givin vanhemmalla kiinteällä versiolla, mutta en voi sanoa mitään varmaa, koska en ole muuta kuin lukenut vanhemman version kokemuksista.
Uskallan suositella AF214 versiota Silwer Wing kuskeille, jotka ovat n. 170 tai lyhyempiä.
Minua pidemmät jos harkitsette Givin hankintaa, niin laittakaa privaa ehkä tiemme kohtaavat, jotta voitte itse testata.