RiderOnTheStorm
MotOrg ry jäsen
Normaalissa kesälomassa on ongelmana se, että vain osan saa uhrata omalle harrastukselle. Sikäli tuollaiset kuuden viikon repäisyt on hankalia. Puoliso on ilmoittanut, ettei koskaan eikä milloinkaan tule kyytiin. Siinä on plussat ja miinukset, päivästä riippuu kumpi on voitolla
.
Toki tuollainen maailmanympäri matka kiinnostaa ja pelottaa. Pelko tulee osaltaan siitä, että vammahistorian takia en saa kammettua pyörää pystyy jos se sattuu menemään nurin aavikon reunalla. Toisaalta tarpeeksi evästä matkaan niin eiköhän sieltä joku aikanaan tule avuksi. Siksi omat suunnitelmat pyörii enempi sivistyksen liepeillä.
Toki tuollainen maailmanympäri matka kiinnostaa ja pelottaa. Pelko tulee osaltaan siitä, että vammahistorian takia en saa kammettua pyörää pystyy jos se sattuu menemään nurin aavikon reunalla. Toisaalta tarpeeksi evästä matkaan niin eiköhän sieltä joku aikanaan tule avuksi. Siksi omat suunnitelmat pyörii enempi sivistyksen liepeillä.
. Oma paikka vahvistui viime lauantaina kun oli tullu pari peruutusta.
Pitää varmaan ottaa tuo tarjous ettei hinta taas nouse. Tai voihan olla että se on jo nyt noussut kun olen yön yli nukkunut 
, oletko pohtinut norjan tiepätkät tarkaan ja hartaasti?
mä olen ihan arvuutelemassa mitä teitä norjassa ajelis otan polustasi mallia