Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kahtena kesänä ollaan yritetty tonne päin, Alsaceen, jne. Vettä on tullut ja kylmää ollut. Vieläköhän sitä sitä kolmannen kerran? Seuduthan on maininioita ajatettavia, mukavia nopeita mutkateitä eikä paljoakaan muuta liikennettä.Itse taasen Alpeille Vosgesin metsien kautta ...
Meinaatteko ajaa Turkin, Syyrian, Libanonin kautta Israeliin, Jordaniaan vaiko Egyptiin? Hieno reitti taatusti!Mieli tekee Punaiselle merelle, ja sitä suunnitellaan kovaa vauhtia. Paluumatkalla tietty alpeille. Ja jos punainen meri jää väliin, alpit ei...
Tuo on mulle asteen verran liian extremeeMeinaatteko ajaa Turkin, Syyrian, Libanonin kautta Israeliin, Jordaniaan vaiko Egyptiin? Hieno reitti taatusti!Mieli tekee Punaiselle merelle, ja sitä suunnitellaan kovaa vauhtia. Paluumatkalla tietty alpeille. Ja jos punainen meri jää väliin, alpit ei...
Katsopa Kaspianmeren kierrosta. Turkin kautta Iraniin, sieltä Turkmenistaniin, Kazakhstan ja siitä Venäjälle Volgan yli Stalingradiin.
Sitä moni sanoo Via Balticastakin.Tuo on mulle asteen verran liian extremee![]()
Kyllä. Suunnitelmissa on ajaa Turkista Syyriaan ja sieltä Joradaniaan. Mahdollisesti koukkaukset Libanoniin ja Israeliin. Ollaan kerrankin suunnittelmissa ajoissa, ja tehokkaana. Aikaisemmin aina vaan lähdetty painamaan sinne minne nenä näyttää, nyt laitettiin ihan kyselyä suurlähetystöön mahdollisista vakuutus/vastaava ongelmista. Egyptissä ilmeisesti ainakin on suhteellisen kallista tuo ulkolaisen pyörän ajaminen.Meinaatteko ajaa Turkin, Syyrian, Libanonin kautta Israeliin, Jordaniaan vaiko Egyptiin? Hieno reitti taatusti!
Katsopa Kaspianmeren kierrosta. Turkin kautta Iraniin, sieltä Turkmenistaniin, Kazakhstan ja siitä Venäjälle Volgan yli Stalingradiin.