Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samalle matkalle paikka varattuna...Peterpanin matkassa juhannuksen alla Murmanskista Pietarin kautta Tallinnaan.
Yksikseen on ollut liian korkea kynnys lähteä kuolan niemimaalle![]()
Ciao! Miksi juuri Etelä-Norjaan? Olen autoillut P-Norjassa (Tromssa,Kirkenes) ja maisemat olivat upeita. Nyt kun akka vaihtui pyörään, niin olisi suunnitelmat käydä taas Norjassa, mutta tällä kertaa oikealla menopelillä. Kannattaako ennemmin ajella E-Norjaan kuin tuonne pohjoiseen? Paremmat maisemat vai? Jos voit opastaa niin heitä vaik privana?? Kiittäen!Etelä Norjaa ja koto Suomea kierrellen kesä![]()
Kuinka kauan on aikaa reissulle käytettävissä ja milloin lähdet?Ruotsi-Tanska-Saksa-Itävalta-Kroatia-Serbia-Bulgaria-Turkki-Iran-Turkmenistan-Uzbekistan-Kazakhstan-Venäjä nyt aluksi, ehkäpä muutama muu maa jos saa kutistettua mukaan.
Joku 13 000 km ajoa.
Tämä on tämänhetkinen plääni.
Moni on minulle sanonut, että on aivan turhaa ajella olikohan se nyt Trondheimia ylemmäs, paremmat maisemat kuulemma etelässä. Eikä niitä maisemia ainakaan moittia voinut kun pari kesää sitten ajeltiin Etelä-Norjassa...lähinnä Telemarkin alueella. Pohjoisesta ei itselläni ole kokemusta. Mutta nää on varmaankin niitä makuasioitaCiao! Miksi juuri Etelä-Norjaan? Olen autoillut P-Norjassa (Tromssa,Kirkenes) ja maisemat olivat upeita. Nyt kun akka vaihtui pyörään, niin olisi suunnitelmat käydä taas Norjassa, mutta tällä kertaa oikealla menopelillä. Kannattaako ennemmin ajella E-Norjaan kuin tuonne pohjoiseen? Paremmat maisemat vai? Jos voit opastaa niin heitä vaik privana?? Kiittäen!Etelä Norjaa ja koto Suomea kierrellen kesä![]()
Oma vika, jos tekee niistä itselleen ´läpiajorangaistuksia´*. Ruottissa on paljon hauskoja pikkuteitä, ihan niinkuin Suomessakin. Maisematkin on varsinkin Norjan rajan lähistöllä suorastansa yllättävän hienoja, ei ehkä pärjää aivan Norjalle, mutta mikäpä toisaalta pärjäisi.Suomi - Ruotsi - Norja (eteläosa) - Ruotsi - Suomi.
Tuossa reitissä on huonoa ainoastaan se, että täytyy kärsiä kaksi Ruotsin läpiajorangaistusta. Toisaalta etelänorjan huikaisevat maisemat kyllä korvaavat vaivan.![]()