• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Matkapäiväkirja Tour De Europe 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja B_Cruel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yksi asia mikä tekee lähes aina prätkäreissusta haasteellisemman ja saattaa kiristää välillä pinnaakin on jos porukassa ollaan tien päällä ja mukana on hyvin erivauhtisia matkaajia. Silloin useimmiten joku joutuu tekemään vauhdin suhteen liian suuren kompromissin. Tottakai jos kaverit vetää liian kovaa koko ajan ja itse haluaisi mennä hitaammin tai ihan päinvastoin niin koko porukan dynamiikka kärsii siitä. Itselleni on aivan myrkkyä jos joutuisin odottelemaan jatkuvaan huomattavasti paljon hitaampaa kaveria. Mutta tähän toki löytyy ihan päteviä keinoja ratkaista asia kaikkia palvelevalla tavalla. :orgmp2::)

Hieno reissu ja kerrassaan hieno video. Osin olitte käyneet niissä maisemissa missä itsekin teimme viime kesän reissun ja osin niissä maisemissa mihin tulevan kesä reissua ollaan suunnittelemassa :)

Hatunnosto vielä videosta. Sen verran olen itse tuota omaa edellisen kesän reissun videomateriaalia koostanut, että tiedän minkä verran se teettää työtä. Ainakin tällaiselle amatöörille kuin minä :grin:

Back