Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiitos vinkistä, pitääkin kokeilla tuo kittiä myös itse....koska kypärä ottaa niskan puolelta tosi reippaasti ajoviimaa Shoein kypärän lailla, tilasin vielä Racevisorsin kautta Shoein whisper-kitin...
Ota käteesi ja kokeileppa päähäsi, saatat yllättyä.Marushinia en ostaisi vaikka viidellä kympillä saisi. Arai on jo hyllyssä![]()
Säädä se visiiri kohdalleen. Mulla on noita nytkin kaksi Marushinia hyllyssä, juurikin 999:ssä visiiri istuu paremmin kun itse sääti sen kiinnityksen kohdalleen.Mullakin on toi 999 malli, mutta vaihtaa tekis mieli. Niinkun aikasemmin sanottu, niin visiirin kiinnitys/toiminta ja huurtuminen on aika iso juttu. Visiiri ei liiku jämäkästi ja takkuilee. Yläreunasta ei ota edes tiivisteisiin kiinni vaan rakoa jää paikka paikoin parisenkin milliä.
Olihan se edullinen, mutta vanha sanonta pätee: Jos haluat halvan ja hyvän, niin osta halpa ja sitten hyvä erikseen![]()
Arai on laadukkain, nopein ja kaunein. Testattu juttu. Ei vaan oikeasti, Chaser selviytyi voittajaksi sovitustesteissä. Eikä tarvinnut edes ostaa kalleinta. RX-7 oli helvetin epämukava, en voi ymmärtää miten se jonkun mielestä on hyvä.. täytyy olla kummallinen kallonmuoto. Kait se on sitten se kaunein ja kallein, eli paras eikä muita kokeilla.Ota käteesi ja kokeileppa päähäsi, saatat yllättyä.
Istuu napakasti vähän kovemmassakin vauhdissa.
Saa siihekin teipattua Arain tarrat![]()
Pelkkä paino ei ihan suoraan kerro niskaan tulevia rasituksia. Ainakin yhtäpaljon vaikuttaa aerodynamiikka sekä painopisteen sijainti.Mulla on kanssa chaser ja oli araista ehdottomasti paras päähänmut toi marushinin keveys houkuttaa!melulla ei ole niin väliä kun pidän tulppia ja onhan toi chaserikin vitun meluisa!toivon että sopis kuulaan hyvin niin vois ostaa 400grammaa kevyemmän potan
toi 400gr on kumminkin aika paljon niskoille![]()
![]()