• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Maksamaton mainos ja itsekehu

Popcorn +  
033102beer_1_prv.gif
Tämä parasta lukemista ikinä tässä foorumissa  
bowdown.gif

Moottoripyorailyn_tuki_ry on kyllä laittanut persoonan hoitamaan järjestön ääntä tällä foorumilla  
crazy.gif

Lisää lisää lisää. Huomenna on eka työpäivä loman jälkeen, aika käy pitkäks töissä kele jos ei tuu jotain Legendaarista
062802jumpie_prv.gif

Mikäli kuitenkin olet asioista toista mieltä, sinä laiha sössöttävä lapsi, osoita väitteeni vääräksi kertomalla meille miksi SB:n profiili 190/60 toimii pyörässäsi paremmin kuin 190/55, jos oletetaan, että renkaat ovat muilta osin identtiset, kuten tuossa aiemmin esitit?
No, voinhan tuon kertoa taivaanrannan maalausta harrastavalle harhaisessa fantasiamaailmassaan seikkailevalle satusedälle. Tuo profiili ilmaiseen renkaan korkeuden suhteen leveyteen. 60-sarjalainen on halkaisijaltaan n. 1 cm korkeampi kuin 55-sarjalainen. Tämä johtaa ohjausgeometrian muuttumiseen (en edes jaksa selittää miten, koska sinä et moottoripyöristä ymmärrä edes sitä mitä minä ymmärrän ja se on todella vähän).

Sinusta tulee mieleen sellainen maitohampainen lapsi, joka innosta pinkeä selittää mikä formula on kovin kun on sellaisista keräilykorteista lukenut, että siinä ja siinä on sen ja sen verran tehoja ja toisessa sitten ei ole. Lapsi ei ole moista laitetta livenä nähnyt, saati sitten koskaan sellaisella ajanut. Sinä selität rata-ajosta siinä missä rippikoulussa finnejä kasvattava poika naisista. Kiinnostus on kova ja usko omaan itseensä horjumaton, mutta kun olisi teon paikka, niin sitten pitää saada Hugh Hefnerin talli ja kansallinen elokuvapenis jotta voisi suoritukseen ryhtyä.

Kerro joku lossitarina tai miten olet säikytellyt tenaviesi koulukavereiden (mikäli heillä sellaisia on, itselläsi taisi lapsena olla vähissä), lätkätovereiden tai naapurin lapsien isiä. Joudutko usein avaamaan muovisen purkin kun huomaat jonkun saaneen jotain tehdyksi, samaan aikaan kun itse rakentelet uutta fantasiaasi ja yrität edes jotain saada uskomaan satuihisi?

Olen luontofilmejä katsoessani ihmetellyt usein, miten ne kaskaat aina 17 vuoden välein nousevat maasta samaan aikaan ja joka kerta 17 vuoden välein ja sitten alkaa surina. Sinunkin kaltaisia ihmettelen ja hämmästelen. Missä ihmeen maakuopassa tuollaiset viettävät aikaansa ennen kuin tulevat hetkeksi surisemaan virtuaalimaailmaan? Livenä kun tuollaisia ei näy, varmaan pelkäävät auringonvaloa.

Jukka

Tämä parasta lukemista ikinä tässä foorumissa  
bowdown.gif

Moottoripyorailyn_tuki_ry on kyllä laittanut persoonan hoitamaan järjestön ääntä tällä foorumilla  
crazy.gif
Ihan perustaja itse äänessä. Pitää joskus tehtailla näihin jonninjoutavuuksiin ihan oma nikki, nyt liian laiska siihen.

Jukka
Jätetään organisaatio rauhaan näistä väännöistä ja pistetään sen kautta sitten virallisemmat kuka niihin sitten milloinkin jaksaa vastailla.

No niin Jorma. Anna palaa. Kerro joku hyvä tarina tai neuvo minua kuinka pitäisi ajaa ja millä renkailla. Viisaudessasi olet päässyt jo ylimmälle tasolle. Se taso on niin korkea, etteivät muut sitä tajua ja sen olemassa olosta kiistellään. Toisella nimellä sitä kutsutaan jumaluudeksi. En tiedä palvooko sinua lisäkseni muut, mutta minä uskon sinuun. Teet ihmetekoja, joita ehkä hankala todistaa, mutta uskomme niihin kun ne kerran kirjoitettua sanaa ovat. Tee kuitenkin poikkeus vakiokaavasta ja tule itse tekemään ihmetekoja, älä pistä poikaasi asialle kuten se toinen kaveri meni tekemään, se on vähän noloa. Tekisitkö noin alkuun uskoni vahvistamiseksi savesta linnun tai ihan vain täräyttäisit mopollasi sen 1:28 Alastarolla (se ei kyllä vielä ihmeteko ole, mutta hyvä alku).

Jotta pysytään varsinaisessa aiheessa, niin minähän tulin kisassa kuudenneksi ja jätin taakseni aiemmin sarjassa kakkosena olleen Raimin ja Yamaha Center cuppia johtavan herra Kyynäräisen. Jorma olisi tietenkin voittanut kaikki kierroksella, mutta se on epäolennaista. Nyt omakehu haisee jo sen verran, että Jorma voisi tulla vähän ruoskimaan ja kertomaan miten homma olisi tullut hoitaa tai sitten vähän uhkailee jumalaisella kostollaan ja ankaruudellaan ja väläyttää miten seuraavaksi nyrkkeilymatsi pitäisi pistää tai kertoo tarinan kuinka naapurit pelkäävät häntä. Anna palaa Jorma, ole nimesi veroinen.

...
Tuo profiili ilmaiseen renkaan korkeuden suhteen leveyteen. 60-sarjalainen on halkaisijaltaan n. 1 cm korkeampi kuin 55-sarjalainen. Tämä johtaa ohjausgeometrian muuttumiseen (en edes jaksa selittää miten, koska sinä et moottoripyöristä ymmärrä edes sitä mitä minä ymmärrän ja se on todella vähän).
....
Haluat siis sanoa, että takapään nouseminen 5mm laittoi rataennätykset uusiksi? Löytyykö muita eroja?

Juu, ne on mun mielestäni paljon paremmat kuin mitkään Pirellin valmistamat kusiluistimet. Kulutusta ne ei taas kestä yhtä paljon kuin jotkut Metzelerin Roadtecit, mutta kyllä niillä kisan ajaa, kun vaan valitsee oikeat seokset.

Paineissa oo vähän huono neuvomaan, kun ihan sellaista yksiselitteistä vastausta ei ole, mutta kokeiles alkuun kelistä/radasta/seoksista riippuen taakse jotain 1.4-1.8 ja eteen jotain 2.0-2.4.

Tämä on kyllä jo aivan legendaarista - parasta shittiä sitten pahkasian loppumisen!

Ihanko tosissasi uskot että kukaan .orgia lukenut ottaa ns. neuvojasi todesta yhtään minkään asian suhteen ?

Joko kyseessä on ylimaallisen taitava trollaus tai Legendaarinen ote todellisuudesta alkaa olla jo sen kaltainen että aletaan liikkua ammattiauttajien toimialueella.

...
Tuo profiili ilmaiseen renkaan korkeuden suhteen leveyteen. 60-sarjalainen on halkaisijaltaan n. 1 cm korkeampi kuin 55-sarjalainen. Tämä johtaa ohjausgeometrian muuttumiseen (en edes jaksa selittää miten, koska sinä et moottoripyöristä ymmärrä edes sitä mitä minä ymmärrän ja se on todella vähän).
....
Haluat siis sanoa, että takapään nouseminen 5mm laittoi rataennätykset uusiksi? Löytyykö muita eroja?
Kiesus,joillakuilla on kyllä paljon opittavaa pyörän säätämisestä ja renkaista... meikäläisellä varmaan saman verran ralliauton ja lossin säädöistä.
biggrin.gif

Juu, ne on mun mielestäni paljon paremmat kuin mitkään Pirellin valmistamat kusiluistimet. Kulutusta ne ei taas kestä yhtä paljon kuin jotkut Metzelerin Roadtecit, mutta kyllä niillä kisan ajaa, kun vaan valitsee oikeat seokset.

Paineissa oo vähän huono neuvomaan, kun ihan sellaista yksiselitteistä vastausta ei ole, mutta kokeiles alkuun kelistä/radasta/seoksista riippuen taakse jotain 1.4-1.8 ja eteen jotain 2.0-2.4.

Tämä on kyllä jo aivan legendaarista - parasta shittiä sitten pahkasian loppumisen!

Ihanko tosissasi uskot että kukaan .orgia lukenut ottaa ns. neuvojasi todesta yhtään minkään asian suhteen ?

Joko kyseessä on ylimaallisen taitava trollaus tai Legendaarinen ote todellisuudesta alkaa olla jo sen kaltainen että aletaan liikkua ammattiauttajien toimialueella.
Jos tää kysyy multa neuvoja, ni kait sitä on sitten autettava. Misukka muuten suosittelee (kylmänä) taakse 1.5 ja eteen 2.1, joten kannattaa soittaa niiden asiakaspalveluun, tai miettiä miksei saa kuumapaineita/-lämpöjä kohdilleen. Kuinka monella täällä on edes kunnon ir-lämpömittaria, jolla hommiin saa edes jonkinlaisen näppituntuman sensijaan, että ihmetellään foorumilla sivutolkulla repeilyä tms?

Miten olisi ihan vaan sellainen D-vaihtoehto, että Jukka saa nyt mitä tilasi aloitettuaan vittuilun siellä mp vs auto-jutussa. Kerjäämällä kerjäsi jonkun jolle vittuilla ja, kun ympärillä on tarpeeksi mistään mitään ymmärtämättömiä C-lähdön kisaajia, onnistui siinä melko hyvinkin, kun onhan sentään yhteiskunnan kouluttama vääristelijä. Että, jos sua vituttaa jonnin verran, niin mua vituttaa vähintään 2x siihen verrattuna.
Harmillisen väärin sua on nyt kohdeltu... Aika typerää että vittuilaan takaisin jos toinen vähän innostuu suutaan soittamaan ja typerämpiä hitureita opettaan, vaikkei ihan kartalla nyt itse sitten loppupeleissä olisikaan. Ehdottaisin että nyt ryhtiliike ja marssit radalle, ajat ennätykset uusiksi ja vedät vielä kaikkia turpaan. Poistut paikalta komeasti keulien misukka savuten ja olet kostanut kokemasi vääryyden. Laita silmät kiinni ja kuvittele. Toimii taatusti paremmin kuin virtuaalinen uhkailu... 
biggrin.gif

Oho täällähän on luuta heilahtanut.

Kristallipalloni patterit olivat sentään pelikunnossa päätellen faktasta että valintaa A, B ja C välillä ei kuulunut.

No Jukalle täytyy myöntää että nyt, vähemmän univelkaisessa tilassa, minua jo hieman nolottaa.

Höperöille kuittaileminen on loppujenlopuksi tavallaan aika mautonta meininkiä.
Harva kuitenkin on ns. kankaalla omasta tahdostaan, ellei nyt ole ylettömällä viinan ja humeksien käytöllä mennyt harkintakykyään tuhoamaan.

Ehkäpä vapaan riistan raja kulkee jossain niillä main jossa haluttomuus tunnustaa omaa asiantuntemattomuuttaan eroaa pelkästä kyvyttömyydestä ymmärtää sitä?

Back