Tämä parasta lukemista ikinä tässä foorumissaPopcorn +![]()
Moottoripyorailyn_tuki_ry on kyllä laittanut persoonan hoitamaan järjestön ääntä tällä foorumilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä parasta lukemista ikinä tässä foorumissaPopcorn +![]()
No, voinhan tuon kertoa taivaanrannan maalausta harrastavalle harhaisessa fantasiamaailmassaan seikkailevalle satusedälle. Tuo profiili ilmaiseen renkaan korkeuden suhteen leveyteen. 60-sarjalainen on halkaisijaltaan n. 1 cm korkeampi kuin 55-sarjalainen. Tämä johtaa ohjausgeometrian muuttumiseen (en edes jaksa selittää miten, koska sinä et moottoripyöristä ymmärrä edes sitä mitä minä ymmärrän ja se on todella vähän).Mikäli kuitenkin olet asioista toista mieltä, sinä laiha sössöttävä lapsi, osoita väitteeni vääräksi kertomalla meille miksi SB:n profiili 190/60 toimii pyörässäsi paremmin kuin 190/55, jos oletetaan, että renkaat ovat muilta osin identtiset, kuten tuossa aiemmin esitit?
Ihan perustaja itse äänessä. Pitää joskus tehtailla näihin jonninjoutavuuksiin ihan oma nikki, nyt liian laiska siihen.Tämä parasta lukemista ikinä tässä foorumissaPopcorn +![]()
![]()
Moottoripyorailyn_tuki_ry on kyllä laittanut persoonan hoitamaan järjestön ääntä tällä foorumilla![]()
Jätetään organisaatio rauhaan näistä väännöistä ja pistetään sen kautta sitten virallisemmat kuka niihin sitten milloinkin jaksaa vastailla.Ihan perustaja itse äänessä. Pitää joskus tehtailla näihin jonninjoutavuuksiin ihan oma nikki, nyt liian laiska siihen.Tämä parasta lukemista ikinä tässä foorumissaPopcorn +![]()
![]()
Moottoripyorailyn_tuki_ry on kyllä laittanut persoonan hoitamaan järjestön ääntä tällä foorumilla![]()
Jukka
Haluat siis sanoa, että takapään nouseminen 5mm laittoi rataennätykset uusiksi? Löytyykö muita eroja?...
Tuo profiili ilmaiseen renkaan korkeuden suhteen leveyteen. 60-sarjalainen on halkaisijaltaan n. 1 cm korkeampi kuin 55-sarjalainen. Tämä johtaa ohjausgeometrian muuttumiseen (en edes jaksa selittää miten, koska sinä et moottoripyöristä ymmärrä edes sitä mitä minä ymmärrän ja se on todella vähän).
....
Juu, ne on mun mielestäni paljon paremmat kuin mitkään Pirellin valmistamat kusiluistimet. Kulutusta ne ei taas kestä yhtä paljon kuin jotkut Metzelerin Roadtecit, mutta kyllä niillä kisan ajaa, kun vaan valitsee oikeat seokset.
Paineissa oo vähän huono neuvomaan, kun ihan sellaista yksiselitteistä vastausta ei ole, mutta kokeiles alkuun kelistä/radasta/seoksista riippuen taakse jotain 1.4-1.8 ja eteen jotain 2.0-2.4.
Kiesus,joillakuilla on kyllä paljon opittavaa pyörän säätämisestä ja renkaista... meikäläisellä varmaan saman verran ralliauton ja lossin säädöistä.Haluat siis sanoa, että takapään nouseminen 5mm laittoi rataennätykset uusiksi? Löytyykö muita eroja?...
Tuo profiili ilmaiseen renkaan korkeuden suhteen leveyteen. 60-sarjalainen on halkaisijaltaan n. 1 cm korkeampi kuin 55-sarjalainen. Tämä johtaa ohjausgeometrian muuttumiseen (en edes jaksa selittää miten, koska sinä et moottoripyöristä ymmärrä edes sitä mitä minä ymmärrän ja se on todella vähän).
....
Jos tää kysyy multa neuvoja, ni kait sitä on sitten autettava. Misukka muuten suosittelee (kylmänä) taakse 1.5 ja eteen 2.1, joten kannattaa soittaa niiden asiakaspalveluun, tai miettiä miksei saa kuumapaineita/-lämpöjä kohdilleen. Kuinka monella täällä on edes kunnon ir-lämpömittaria, jolla hommiin saa edes jonkinlaisen näppituntuman sensijaan, että ihmetellään foorumilla sivutolkulla repeilyä tms?Juu, ne on mun mielestäni paljon paremmat kuin mitkään Pirellin valmistamat kusiluistimet. Kulutusta ne ei taas kestä yhtä paljon kuin jotkut Metzelerin Roadtecit, mutta kyllä niillä kisan ajaa, kun vaan valitsee oikeat seokset.
Paineissa oo vähän huono neuvomaan, kun ihan sellaista yksiselitteistä vastausta ei ole, mutta kokeiles alkuun kelistä/radasta/seoksista riippuen taakse jotain 1.4-1.8 ja eteen jotain 2.0-2.4.
Tämä on kyllä jo aivan legendaarista - parasta shittiä sitten pahkasian loppumisen!
Ihanko tosissasi uskot että kukaan .orgia lukenut ottaa ns. neuvojasi todesta yhtään minkään asian suhteen ?
Joko kyseessä on ylimaallisen taitava trollaus tai Legendaarinen ote todellisuudesta alkaa olla jo sen kaltainen että aletaan liikkua ammattiauttajien toimialueella.
Harmillisen väärin sua on nyt kohdeltu... Aika typerää että vittuilaan takaisin jos toinen vähän innostuu suutaan soittamaan ja typerämpiä hitureita opettaan, vaikkei ihan kartalla nyt itse sitten loppupeleissä olisikaan. Ehdottaisin että nyt ryhtiliike ja marssit radalle, ajat ennätykset uusiksi ja vedät vielä kaikkia turpaan. Poistut paikalta komeasti keulien misukka savuten ja olet kostanut kokemasi vääryyden. Laita silmät kiinni ja kuvittele. Toimii taatusti paremmin kuin virtuaalinen uhkailu...Miten olisi ihan vaan sellainen D-vaihtoehto, että Jukka saa nyt mitä tilasi aloitettuaan vittuilun siellä mp vs auto-jutussa. Kerjäämällä kerjäsi jonkun jolle vittuilla ja, kun ympärillä on tarpeeksi mistään mitään ymmärtämättömiä C-lähdön kisaajia, onnistui siinä melko hyvinkin, kun onhan sentään yhteiskunnan kouluttama vääristelijä. Että, jos sua vituttaa jonnin verran, niin mua vituttaa vähintään 2x siihen verrattuna.