Goofy S sanoi:En ota kunniaa itselleni, riskin otti yhdistys eli me kaikki jäsenet.
Mutta joo, usko tapahtuman menestykseen oli vahva ja riski taisi kannattaa ottaa.![]()
Riskihän alkaa vasta realisoitua. Meitä on noin sata samassa hotellissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Goofy S sanoi:En ota kunniaa itselleni, riskin otti yhdistys eli me kaikki jäsenet.
Mutta joo, usko tapahtuman menestykseen oli vahva ja riski taisi kannattaa ottaa.![]()
JMH sanoi:Riskihän alkaa vasta realisoitua. Meitä on noin sata samassa hotellissa.

cXlari sanoi:Siellä hotellin katolla on ilmanen paikotusalue.
Mietin että oisko hyvä pyytää hotellia varmistamaan että
tuleville hotellivieraille löytyy myös ko. viikonloppuna tilaa?
gonzarello sanoi:Mulle ei ole vielä huonetoveria listalla, eikä mulla ole kavereita, joten kerron itsestäni pikkasen...ettei kukaan joudu ihan tuntemattoman kanssa majailemaan
- Mies, 54v, Espoosta
- jalat eessä Jammulla ajelee
- suhtkoht sisäsiisti
- saattaa kuorsata
Gonzarello
gonzarello sanoi:.... eikä mulla ole kavereita....
bikerinna sanoi:Aikataulujen muutoksista johtuen myynnissä 2 hlön huone org!-majoitukseen pe-su org!-jäsenelle, hinta 240€.
Goofy S sanoi:Nyt on tilaisuus!
Laitoimme lisää majoituksia myyntiin.
Kaupan on nyt ".ORG!-hotellissa" 4 kpl 1 henkilön paikkoja 2 hengen huoneissa.
(kyllä, sama hotelli jossa meitä on jo liki 100)
Koko viikonloppu (pe-su), mautonta seuraa, aamiaiset, sauna, .ORG! Imatra-paita. Kaikki sisältyy hintaan.
Vain jäsenille.
Kauppaan mars! http://kauppa.motorg.fi

rodder sanoi:Kaksi paikkaa lunastettu pois ja samalla saatiin yksi uusi jäsen kun kaveri liittyy orggilaisiin![]()