Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perjantaina en pääse, mutta tiistaiksi olen menossa.Ootko tulossa alastarolle ensi perjantaina?Mä kyllä olen menossa sillä se on vielä rata jossa en ole käynnyt.Joo eipä oo juurikaan muuten tullut ajeltua kuin radalle ja takaisin...
Harkitsin lähtöä PK-kruisinkeihin, kelikin on hyvä. Mut siihen se jäikin...
Mä ainaki kattelen vaan jo isompaaVai, onkohan nyt sellainen ilmiö nostamassa päätään, että kun tämä moottoripyöräily on muutaman viimeisen vuoden aikana kasvanut räjähdysmäisesti, niin alkaa pikkuhiljaa ne ns. "wanna be -motoristit" myymään saksantuontipyöriään pois??![]()
Juu duuniinkin tulee mentyä kunhan ei hel.....i sada. Ja samalla fiiliksellä eli lähtöä ja paluuta oikein odottaaMiksi maistuisi puulle?? Töihin on kiva ajella, töistä pääsyä odottaa jo tiedossa olevan ajelunkin takia ja työ- sun muihin matkoihin tuhraantuu tolkuton määrä aikaa ja kiertoteitä.
Ei siis maistu puulle![]()
P.S. Eipä sitä tosin customilla ole radallakaan tullut ajeltua, eikä voisi vähempää kiinnostaa.
Vähän sama juttu täällä. Kyllä sitä vielä jaksaa vetää tuttujakin polkuja kummasti vuodesta toiseen.eipä puutumisen merkkejä näy, vanha jaksaa päästää pitkään ja hartaasti, tosin en ole vielä radalla kerenny käymäänkään![]()
![]()
Eihän Loimaalla ole edes kunnon mutkapätkiäPari viikkoa on tässä taukoa ollut ja pakollista C-luokan lomaa. Toisaalta 19.000 km kasassa tältä vuodelta jo. Tuossa vielä yksi matka ja rautaperse niin varmaan 25.000 menee rikki. Nurkissa pyörimiset on jäänyt jo aikoja sitten.
Pannarissa kun laittaa virran päälle se kysyy paljonko meinaat ajaa. Jos vastaat alle 400 km, se ei lähde edes käyntiin mokoman pikkupätkän takia![]()
Ihmeesti vielä vaan kiinnostaa vaikka on jo kohta 400.000 km kaksipyöräisellä kasassa. Pyörätyypin vaihto aina piristää. Itsellä tässä menossa harkinta vaihtaa matkaenduroon kun sellaisella ei vielä ole tullut ajettua....
![]()
Joka kerta kun olen teidän ohi ajanut, on gikseri siinä tien poskessa... Aja sillä saatanaMaistuu joo, viimeisen kolmen viikon aikana ei ole yksikään aamu viitsinyt lähteä esim aamulla töihin pyörällä. (Toisaalta työmatkani on puudattavaa kehätien junnaamista).
Muutaman lenkin käynyt ajelemassa iltaisin, mutta aika lailla rauhassa pyörä kyllä saanut olla. Noo, tässä vaiheessa vuotta on aina tällainen, ei jaksa vain ajamisen takia tehdä lenkkiä.
Ja ehkä joku toisenlainen pyörä olis myös piristävä, moto tulee aina ekana mieleen.
Mitä Suomen liikenteessä on vikaa? Näin moottoripyöräilijän näkökulmasta?Eipä tästä Suomen liikenteestä paljon nautintoa saa, kun tuntuu tuolla etelemmässä asiat olevan paljon paremmin näin moottoripyöräilijän näkökulmasta.