Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joka on muuten todella pieni ja kätevä. Voi mennä vaikka suohon nukkumaan. Pivakki auki ja makuupussi sinne sisälle auki ja sitten vaan maate. Ei tuu vesi sisään edes sateella ja hengittääkin mukavasti, elikkäs ei hiosta lämpöselläkään. Siis goretex. Itellä on tällanen. *kliks* ja *kliks*Toihan ei sitten ollut varsinainen teltta. Onhan niitä paljon pienempiäkin Pivokkeja, vai mikä se virallinen nimi on eli pelkkä sadesuoja makuupussille.
Halti Cavity on myös mulla käytössä. Talakalaukkuun mahtui hyvin, vaikka oli kepit teltan pussissa ja loistavasti, kun pakkas teltan pussiinsa ja kepit erikseen.Halti Cavity käytössä, erittäin tyytyväinen ominaisuuksiin, viime kesänä lomareissu 2 henk. kyseisellä teltalla.
Tarkemmat tiedot Haltin sivuilta.
Minulla ei valitettavasti ole nyt mahdollisuutta mittailla, mutta eihän siitä juuri kaaria pidempää tule, jos sitten ympärysmittaa on vara kasvattaa. Tai eihän sitä tietysti ole pakko tuohon pussiin kokonaan pakata, kaaret ja kiilat erikseen jne... Kompressiopussihan tuossakin on, jolla voi vähän kiristellä.Fjälle ilmoittaa lähes kaikille teltoilleen mitan pakattuna 20x52cm, mutta kaaripakettien pituus on kuitenkin yleensä alle 40cm. Mikä kokoiseen tilaan saatte mahtumaan jos pistää niin pieneksi kuin saa?
Morot,Muistakin "hyvistä" teltoista voi pistää samaa infoo, ku se o itellä ainoo melkeen ainoo kriteeri teltan kanssa. Kyykkymopoon ei mahu kauheesti kamaa mukaan, varsinkaan kakspäällä.
Jep. Nyt itsekin ymmärrän miksi porukat ovat moporeissuilla pääosin telttailua vastaan. Eikä mikään ihme, jos mukaan mahtuu vain joku haltin cavity. Voin kuvitella, että itse soittaisin taksin hakemaan siinä vaiheessa kun pitäisi kaatosateessa repiä releitä veks tuollaisessa putkessa. Vaellushommat on erikseen.Morot,
Meillä oli jokin Hobby Hallin 2-4henk. teltta aikonaan reissussa, ja oisko mitat n. 50x25cm, eikä ollut minkäänlaisia ongelmia saada kamoja pakattua GSX-R 750;kaan selkään. Tankkilaukku, sellaset penkin päälle/alle laitettavat kangaslaukut ja loput takalipan päälle; teltta ja isohkot makuupussit + makuualustat. Et lähinnä pakkausteknillinen kysymys toi; "ei kyykkyyn saa kamaa mukaan"![]()