Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostinpa prismasta kahden hengen kupoliteltan 16,90€Cittarissa 2hengen kupoliteltta 19.90€.
Onko tuo teltta kaksikerroksinen? (ei saksa taivu)Tämä menee pakattuna niin pieneen tilaan keppeineen että oksat pois. 20 x 36 cm, mahtuu lättynä joko tankki/perälaukkuun kevyesti.
Babelfish.altavista.com -käännös puhuu kyllä päälli- ja sisäteltasta.Onko tuo teltta kaksikerroksinen? (ei saksa taivu)Tämä menee pakattuna niin pieneen tilaan keppeineen että oksat pois. 20 x 36 cm, mahtuu lättynä joko tankki/perälaukkuun kevyesti.
pitääkö vettä hyvin?
Juu 2x kerrosta on. Vesipilariarvo 1500mm eli vettä pitäs pitää ongelmitta.Onko tuo teltta kaksikerroksinen? (ei saksa taivu)Tämä menee pakattuna niin pieneen tilaan keppeineen että oksat pois. 20 x 36 cm, mahtuu lättynä joko tankki/perälaukkuun kevyesti.
pitääkö vettä hyvin?
Laitoin postia, olisi myytävänä ylimääräinen uudenveroinen teltta.elikkäs hakusessa olis mahdollisimman vähän tilaa vievä
teltta 1-2 hengelle, ehdotuksia, kokemuksia. Kiitos
Onko vaikea pakata takaisin, sivulla puhutaa että koko olis 20x36 cm pakattuna...kuinka paksu paketti siitä tulee?Juu 2x kerrosta on. Vesipilariarvo 1500mm eli vettä pitäs pitää ongelmitta.Onko tuo teltta kaksikerroksinen? (ei saksa taivu)Tämä menee pakattuna niin pieneen tilaan keppeineen että oksat pois. 20 x 36 cm, mahtuu lättynä joko tankki/perälaukkuun kevyesti.
pitääkö vettä hyvin?
Mulla on tollanen teltta ja oon toistaiseksi ollut melko tyytyväinen, mutta huonojakin puolia löytyy... Teltta pitää todella hyvin veden ulkopuolella kovassakin sateessa. Teltta on kaksikerrosteltta. Huonoja puolia on sitten pystytys ja purkaminen. Varsinkin yksin... Kaaret hajoovat helposti, jos ei omaa riittävää mielenhallintaa purkuvaiheessa. Mulla ei viimeks ollut... Pakattuna menee kyllä aika pieneen tilaan vaan ei mainoskuvien mukaiseen myttyyn. Mulla oli se reissulla HD:n tangossa kiinni eli menee se suht pieneen läjään.Onko vaikea pakata takaisin, sivulla puhutaa että koko olis 20x36 cm pakattuna...kuinka paksu paketti siitä tulee?Juu 2x kerrosta on. Vesipilariarvo 1500mm eli vettä pitäs pitää ongelmitta.Onko tuo teltta kaksikerroksinen? (ei saksa taivu)Tämä menee pakattuna niin pieneen tilaan keppeineen että oksat pois. 20 x 36 cm, mahtuu lättynä joko tankki/perälaukkuun kevyesti.
pitääkö vettä hyvin?
Ps. Kuva pakattuna, purettuna ja vesisateessa kertois tietenkin parhaiten![]()