Magneetonkoppa sai asfaltti-ihottumaa senverran että päivä loistaa koneeseen.. Pitäisikö öljyt loppukesän sisässään jos putsais ja sipaisis reilusti kemiallistametallia päälle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumma juttu että ei pidä jos öljyä tihkuu mömmöä laitettaessa...Minä taas sanoisin että ei välttis pidä mutta eihän se ota jos ei annakkaan![]()
Kokemuksena nojaan siihen että parilla eri tuotteella koitettu paikata jotain öljypohjaa autosta joka on hieman hikoillut läpi saatuaan osuman ja ovat pikkasen jääneet tihkumaan. Tosin varmaan vimpan päälle puhdistus auttaa asiaa kun ei itse otettu noita irti kun puhdistettiin ja laitettiin se seos siihen.
hikoillut läpi eli ei silmällä nähtävää fyysistä reikää vaan öljyn lämmetessä alkunut pakkaamaan siitä läpi... Mut edelleen vika voineen olla tuossa puhdistuksessa...Kumma juttu että ei pidä jos öljyä tihkuu mömmöä laitettaessa...Minä taas sanoisin että ei välttis pidä mutta eihän se ota jos ei annakkaan![]()
Kokemuksena nojaan siihen että parilla eri tuotteella koitettu paikata jotain öljypohjaa autosta joka on hieman hikoillut läpi saatuaan osuman ja ovat pikkasen jääneet tihkumaan. Tosin varmaan vimpan päälle puhdistus auttaa asiaa kun ei itse otettu noita irti kun puhdistettiin ja laitettiin se seos siihen.
Magneetossa öljyäMagneetonkoppa sai asfaltti-ihottumaa senverran että päivä loistaa koneeseen.. Pitäisikö öljyt loppukesän sisässään jos putsais ja sipaisis reilusti kemiallistametallia päälle?
Pieni repeäminen tuota videota katsoessa...
Hyvät naurut sai
Päivän hauskin!
Voe helevettiläinen! Työkaverit taas kummissaa, kun aiheutti hieman repeilyä meikäläisessä tuo viteo.