- Liittynyt
- 11.11.2007
eli mistä merkistä ottaisit minkäkin osan/ominaisuuden että saisit
maailman parhaimman ratapyörän?
esim.
-hondan cbr 1000 rr ajogeometria
-ducatin 1198 moottori
-suzukin gsx-r kestävyys
-ktm rc8r muotoilu
-aprilian rsv r factoryn alusta
-yamahan r1 luistokytkin
ja lista voi jatkua vaikka kuinka
siis täydellistä pyörää ei vielä oo tehty vai? koska testien voittaja
pyörissäkin aina "jotain moitittavaakin"
maailman parhaimman ratapyörän?
esim.
-hondan cbr 1000 rr ajogeometria
-ducatin 1198 moottori
-suzukin gsx-r kestävyys
-ktm rc8r muotoilu
-aprilian rsv r factoryn alusta
-yamahan r1 luistokytkin
ja lista voi jatkua vaikka kuinka
siis täydellistä pyörää ei vielä oo tehty vai? koska testien voittaja
pyörissäkin aina "jotain moitittavaakin"
ia. Koskahan joku mainitsee sen toisen taikasanan