kiitos kiitos, ja loman jatkoja sinullekin..
toivottavasti säät vähän edes paranisi.. ei ainakaan sataisi..
toivottavasti säät vähän edes paranisi.. ei ainakaan sataisi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kans suunnitellut laittaa aikanaan 280 leveän takanakin , mutta ehdottomosti vaihdan vanteen myös. Leveämpää orkkisvanteelle ei kannata laittaa. Profiili muuttuu pyöreämmäksi ja voi jopa aiheuttaa ajossa joskus yllätyksiä. Tiedä sit paljonko vanne kustantaa?itse laitoin nyt 260 Metzlerin alle, ja se tuntuu hyvälle nyt noin parin sadan kilsan jälkeen verrattuna dunloppiin..
kaverilla on 280 alla, ja kuulema meni heittämällä paikalleen.. mutta kommenttina oli että renkaan muoto on hiukan muuttunut (eli ei kuulema paras vaihtoehto alle, huom tää oli mielipide)...
![]()
Vakiokoon takarengas 270,00e ja vakiokoon eturengas 190,00e alle laitettuina ME880 siis. Suomesta liikkeestä hyllystä, eli en tilannut netistä ja asennuttanut jossain. Säästö olisi jäänyt turhan pieneksi, jotain 15-50e yhteensä mitä olen katsonut.Paljonko olette Metzlerin hinnaksi tinganneet?
Hmm....Suomesta liikkeestä hyllystä, eli en tilannut netistä ja asennuttanut jossain. Säästö olisi jäänyt turhan pieneksi, jotain 15-50e yhteensä mitä olen katsonut.
(Asennus täällä 25e / pää kun vie koko pyörän.)
Nettikaupasta molemmat renkaat (ME880) kotiovelle kuljetettuna yhteensä 289,10 EUR
Tohon mainittu 25/pää vaihdosta tekee n. 340 EUR
Mainituilla hinnoilla Suomen kaupasta kumit 460 EUR + vaihdosta 50 tekee yhteensä 510 EUR
510 - 340 = 170 EUR (vähän enemmän säästöä kuin 15-50)
Ja vaikka noihin Suomen kumeihin kuuluis vaihtokin mukaan, olisi säästö silti 120 EUR.
Mistä ne nää hinnat oikein keksii?!?
Ei silti, kannattaa suosia sitä lokaalia diileriä että se pysyis pystyssä.
Rengas-Onlinesta katsoin ja sain hinnaksi noin 360e + asennus eli 410e, kun taas täällä paikallisella maksoi alle laitettuna 460e. Eli erotus 50e. Onhan sekin toki rahaa, mutta jostain syystä tykkään ostaa kaupasta itte mieluummin tavaran.Mistä ne nää hinnat oikein keksii?!?
Ei silti, kannattaa suosia sitä lokaalia diileriä että se pysyis pystyssä.
[/quote](Asennus täällä 25e / pää kun vie koko pyörän.)
Joku uus malli pitäisi olla , joka ainakin pito-ominaisuuksiltaan on ( huhujen mukaan ) parempi. En nyt jaksa sitä mallia tähän kaivaa. PS. Hain kumminkiDunlopilla olisi muuten muitakin malleja kuin nuo ensiasennus. Millaisia ne mahtaa olla?
No ei se ainakaan huonompi voi enää olla olematta suksi.Joku uus malli pitäisi olla , joka ainakin pito-ominaisuuksiltaan on ( huhujen mukaan ) parempi.Dunlopilla olisi muuten muitakin malleja kuin nuo ensiasennus. Millaisia ne mahtaa olla?
Taitaa olla se vääntö joka noi renkaat syö.
Ilmeisesti aika kova syömään rengasta tuo 1800, oisko painolla ja teholla osuutta asiaan??![]()