• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Luetteloita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unnah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
OULU
Tänään oli ilmestynyt postilaatikkoon uusi Stormin luettolo  
062802jumpie_prv.gif

Muita ilmaisia luetteloita on Allright ja ilmeisesti Duell  
buttrock.gif

Mitä muita ilmaisia on
nixweiss.gif

Tänään oli ilmestynyt postilaatikkoon uusi Stormin luettolo  
062802jumpie_prv.gif

Muita ilmaisia luetteloita on Allright ja ilmeisesti Duell  
buttrock.gif

Mitä muita ilmaisia on
nixweiss.gif
Tänään tupsahti Duell...niin, kunnon paksut opukset löytyy myös Louisilta ja Pololta.

Nimim. 2008 luettelot jo kirjastossa (lue; vessassa).

Tilasin lousilta tavaraa ja valkkasin mukaan ilmasen kataloogin, on nimittäin paksulti luettavaa ja kaikkea kivaa tilpehööriä, halvalla totta kai.

Tokimotolla on kans luettelo, jännä juttu et toisilta tulee luettelo vain emännän nimellä ja toisilta molempien. Eivät varmaan pidä mua potentiaalisena asiakkaana, joten empä taida pitää minäkään heitä potentiaalisena kauppiaana kun valikoivat asiakkaat pärstäkertoimen mukaan.
tounge.gif

Tokimotolla on kans  luettelo, jännä juttu et toisilta tulee luettelo vain emännän nimellä ja toisilta molempien. Eivät varmaan pidä mua potentiaalisena asiakkaana, joten empä taida pitää minäkään heitä potentiaalisena kauppiaana kun valikoivat asiakkaat pärstäkertoimen mukaan.  
tounge.gif
Sama juttu meillä, muijan nimellä tullut jo Stormin ja Duellin luettelot. Minä en ole saanut yhtään, vaikka olen meidän perheen hankintapäällikkönä toiminut. Kyllä syö miestä.
veryangry.gif

Tokimotolla on kans  luettelo, jännä juttu et toisilta tulee luettelo vain emännän nimellä ja toisilta molempien. Eivät varmaan pidä mua potentiaalisena asiakkaana, joten empä taida pitää minäkään heitä potentiaalisena kauppiaana kun valikoivat asiakkaat pärstäkertoimen mukaan.  
tounge.gif
Sama juttu meillä, muijan nimellä tullut jo Stormin ja Duellin luettelot. Minä en ole saanut yhtään, vaikka olen meidän perheen hankintapäällikkönä toiminut. Kyllä syö miestä.
veryangry.gif
Ja meille ei ole tupsahtanut miltään firmalta, kummankaan nimellä. Ei edes Stormilta, vaikka erikseen kävin oikeen heidän nettisivuiltaan tilaamassa...
Täytyy varmaan sulkea toi webkamera, jotteivat nää minkä näköinen tilaa kuvastoa
biggrin.gif

tounge.gif
veryangry.gif
Ja meille ei ole tupsahtanut miltään firmalta, kummankaan nimellä. Ei edes Stormilta, vaikka erikseen kävin oikeen heidän nettisivuiltaan tilaamassa...
Täytyy varmaan sulkea toi webkamera, jotteivat nää minkä näköinen tilaa kuvastoa  
biggrin.gif
Kyllä meitä miehiä sorretaan  
biggrin.gif

Naisille kyllä tulee jos millaista kuvastoa melkein joka päivä  
biggrin.gif

Niihän tuo tipahti luukusta Duellin luettelo. Mutta miten mulla on sellanen muistikuva, ettei ne myy mitään yksityiselle, vaan on mentävä alan liikkeeseen hoitamaan tilaus. Saatan olla väärässäkin.
Vaan ei sen puoleen, kun hintoja katsoo, niin Duellin hintataso on lähes poikkeuksetta suurempi kuin muiden.

Kyllä meitä miehiä sorretaan  
biggrin.gif

Naisille kyllä tulee jos millaista kuvastoa melkein joka päivä  
biggrin.gif
Ei pelkästään teitä miehiä... kun en mäkään saa noita mp-kuvastoja.

Mut jos yhtään helpottaa, voin pyytää meidän postinjakajaa kääntämään kaikki mulle tulevat H&M, Ellos, Josefssons yms. kuvastot suoraan sulle, mä en niin kauheesti välitä vastaanottaa niitä...
wink.gif

Just kun kerkesin manaamaan, tosiaan Duellin luettelo napsahti postilootaan, tosin vain minun nimellä, isäntä ei saanut omaansa...
wink.gif

Back