Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään tupsahti Duell...niin, kunnon paksut opukset löytyy myös Louisilta ja Pololta.Tänään oli ilmestynyt postilaatikkoon uusi Stormin luettolo![]()
Muita ilmaisia luetteloita on Allright ja ilmeisesti Duell![]()
Mitä muita ilmaisia on![]()
Jannuna luettiin Mopo-Sportin kuvasto puhki, onneksi rojuja tilatessa tuli uusi mukana.Ai niin.Onhan Mopo-Sportin luettelo ilmainen![]()
Sama juttu meillä, muijan nimellä tullut jo Stormin ja Duellin luettelot. Minä en ole saanut yhtään, vaikka olen meidän perheen hankintapäällikkönä toiminut. Kyllä syö miestä.Tokimotolla on kans luettelo, jännä juttu et toisilta tulee luettelo vain emännän nimellä ja toisilta molempien. Eivät varmaan pidä mua potentiaalisena asiakkaana, joten empä taida pitää minäkään heitä potentiaalisena kauppiaana kun valikoivat asiakkaat pärstäkertoimen mukaan.![]()
Ja meille ei ole tupsahtanut miltään firmalta, kummankaan nimellä. Ei edes Stormilta, vaikka erikseen kävin oikeen heidän nettisivuiltaan tilaamassa...Sama juttu meillä, muijan nimellä tullut jo Stormin ja Duellin luettelot. Minä en ole saanut yhtään, vaikka olen meidän perheen hankintapäällikkönä toiminut. Kyllä syö miestä.Tokimotolla on kans luettelo, jännä juttu et toisilta tulee luettelo vain emännän nimellä ja toisilta molempien. Eivät varmaan pidä mua potentiaalisena asiakkaana, joten empä taida pitää minäkään heitä potentiaalisena kauppiaana kun valikoivat asiakkaat pärstäkertoimen mukaan.![]()
![]()
Kyllä meitä miehiä sorretaanJa meille ei ole tupsahtanut miltään firmalta, kummankaan nimellä. Ei edes Stormilta, vaikka erikseen kävin oikeen heidän nettisivuiltaan tilaamassa...Sama juttu meillä, muijan nimellä tullut jo Stormin ja Duellin luettelot. Minä en ole saanut yhtään, vaikka olen meidän perheen hankintapäällikkönä toiminut. Kyllä syö miestä.Tokimotolla on kans luettelo, jännä juttu et toisilta tulee luettelo vain emännän nimellä ja toisilta molempien. Eivät varmaan pidä mua potentiaalisena asiakkaana, joten empä taida pitää minäkään heitä potentiaalisena kauppiaana kun valikoivat asiakkaat pärstäkertoimen mukaan.![]()
![]()
Täytyy varmaan sulkea toi webkamera, jotteivat nää minkä näköinen tilaa kuvastoa![]()
Ei pelkästään teitä miehiä... kun en mäkään saa noita mp-kuvastoja.Kyllä meitä miehiä sorretaan![]()
Naisille kyllä tulee jos millaista kuvastoa melkein joka päivä![]()
Oolraitin luettelo tulee kai taas jo kun ajokausi on alkanut eli saisi tulla jo hieman aiemminkin ollakseen tarpeellinen. Tosin vahinko ei ole suuri kun síellä ei ole muuta kuin tuota pintakamaa.Millonhan mahdollisesti tulee Allrightin kuvasto...