• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Löytyihän taas eräs kolarivideo.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja julma jj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
http://www.nothingtoxic.com/media/1...w_of_a_High_Speed_Motorcycle_Crash_in_Germany

Ei kovin hauskaa katseltavaa, mutta elossa selvittiin.
buttrock.gif

Siinäpähän taas nähtiin miten tärkeät varusteet on...
Pitäs varmaan hankkia tukevammat housut itselle
confused_orig.gif
, kun on tullut ajeltua vahvikkeettomilla nahkahousuilla.

Ja taas kerran sain lisäperusteluita sille, että oli hyvä ostaa nahkahousut.

Pahannäköinen kolari oli, onneksi säilyi noin hyvin!
062802jumpie_prv.gif

Mikä siinä oikein loppujen lopuksi tuli ? Vasemmalla oli tyhjää, mutta joku tuljaus kävi ja sen jälkeen ei enää taipunut ohitukseen ...
wink.gif

En oo kukkahattu, mutta on se ihme että tolla vauhdilla tulee osumia .

nimimerkki: Itse ajanut lähes samanlaisen mällin
tounge.gif

Isin pikku wnb-ghostrider videokameroineen. Olisi kannattanut väistää eikä jarruttaa päin, tainnut paniikki yllättää ja hartiat lukkoon

Tuolla kohdalla oli selkeästi liian korkea nopeusrajoitus, kun tuollaista pääsee tapahtumaa. Rajoitusta pitäisi laskea välittömästi. Innostuisikohan Lyly?
idea3.gif

On kaverilla vielä opettelemista pyöräilyssä
nixweiss.gif

Tais olla myös ylinopeuttakin, mulla meinas käydä samoin, mutta itse olin auton ratissa ja toinen auto ohitti oikeeta kaistaa tuplanopeudella juuri kun olin vaihtamassa kaistaa niin aika pitkältä piennarta joutu väistää.

Sitähän minä olen aina sanonut, että Ducatit ovat kaahareiden prätkiä. Japanilaisilla ajellaan aina nopeusrajoituksia noudattaen, myös radalla.

Back