• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Loppuvuoden ratapäivät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Triumph955
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarkoituksen olisi ehtiä vielä kerran ennen synkän talven tuloa ajaan ympyrää.
Onko jossain/jollain tietoa vielä kaudella jäljellä olevista ratapäivistä.
Sattuuko joku olemaan niin aktiivinen että pitäisi yllä listaa useamman järjestäjän ratapäivistä.
Eli yksinkertaisesti, talvi tulee mutta pakko päästä vielä kerran radalle, mutta mihin ja koska?
Apua kaivataan, radattomuus ahdistukseen.

Ihan lähimpänä on huomenna Alastarolla 14-20 ja maanantaina Ahvenistolla 14-20.

Täältä löytyy vielä pari lisää.

Tuu ihmeessä mukaan. Olis kiva nähdä muitakin trumppia radalla
smile_org.gif

Muitakin Trumppia... Mut ainakin alkukesästä oli helppo nähdä Trumpalla ratailemassa. Ja huomenna taas pitkästä aikaa
smile_org.gif

Pitänee yrittää saada itsensä liikkeelle 2.10 Affenistolle.
Tuo rata vaan on hiukka huono noitten lähellä olevien kaiteitten takia.
Tuo Alastaro olis kiinnostanu mutta sekin näköjään ehti jo mennä.
Onkohan tuolle Alastarolla vielä tänä vuonna mahdollista päästä?

Muitakin Trumppia... Mut ainakin alkukesästä oli helppo nähdä Trumpalla ratailemassa. Ja huomenna taas pitkästä aikaa
smile_org.gif
Taisin nähdä sut siellä radalla viilettämässä. Neonkeltanen/musta ajopuku?

Harmi, etten ehtinyt juttelemaan. Huomasin vasta ihan lopussa missä lymyilitte
biggrin.gif
Oli näköjään myös pari vanhempaa tripleä. Musta sun kanssa samassa porukassa ja sit yks roulette green, jota en tosin nähnyt radalla kertaakaan ja kuskia vielä vähemmän
biggrin.gif

Hyvin jätkät veti! Itse toimin tulppana hitaassa ryhmässä
tounge.gif

Sama mies. Vähän kankeaahan tuo oli, kun oli kaato alla, mutta kyllä se loppua kohti vähän parani.

Me ei huomattu sua ennenkuin lähdit pois, vaikka olin muka katsomassakin hidasta ryhmää. Olis ollu ihan mukava nähdä (kuulla) uus Triple in action
wink.gif
ja tosiaan vaihtaa ajatuksia myös.

ja sit yks roulette green, jota en tosin nähnyt radalla kertaakaan ja kuskia vielä vähemmän  
biggrin.gif
Tuo kuski taitaa pyöriä täälläkin. Ite olin Daytonalla edellisellä vuorolla ajamassa. Tais tuo kullanvärinen Triple olla vakioputkilla kun niin hiljaa vihelsi menemään..  
tounge.gif
Juu, minähän siellä olin vihreällä liikkeellä...

Ei päässyt radalle, olin jonossa, mutta vähän ennen minua ryhmät tuli täyteen.
033102ass_1_prv.gif

Kävin vielä puol neljän aikaan kyselemässa että pääsiskö? ei niin ei, sitten miljoonaa kotiin.

Back