Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:On kyllä yksi oudoimmista ketjuista mitä olen täällä nähnyt, tai sitten mä en vaan ymmärrä tietyn sisäpiirin läpän heittoa?
Totista totta ja vielä totisempaa yöllä kylmäasemalla kun pitäisi tankata.Sammosta kun kysynyt jatkuvaa ongelmaa niin ei kukaan muu tietenkään ole valittanut.Kuinka ne virkailijat osaavat vielä pyörittää silmiäänkin uskottavuuden parantamiseksi.Otappa Sampopankista nii alkaa tulee tilanteita kassoilla![]()
Muutaman kerran oon kaverin pelastanut ku sillä on sammon visa electron. Hauskaa on riittänyt![]()
verot vielä siitä aineesta maksamattaLöpö = diesel => Dieselmopo= harvinainen![]()
![]()
Jas lapset usein trollaa!Ensin kannattaa hankkia kunnollinen pankkikortti. Electron on lapsille tarkoitettu.![]()
Muistaakseni niitä "wanhankansan" kortteja ei enää myönnetä jonkun EU jutun takia.Ensin kannattaa hankkia kunnollinen pankkikortti. Electron on lapsille tarkoitettu.![]()
Jos tarkoitat wanhankansan kortilla sirutonta korttia, niin joo,Muistaakseni niitä "wanhankansan" kortteja ei enää myönnetä jonkun EU jutun takia.Ensin kannattaa hankkia kunnollinen pankkikortti. Electron on lapsille tarkoitettu.![]()
Juurikin näinKäsittääkseni electron kortilla tankkaus tapahtuu siten,että automaatti pyytää naputtelemaan katevarauksen ja sen jälkeen kone tarkistaa onko tilillä painetta.
Valio settiä!! hyvä jätkätJuntti.Retard..
Ja Vepsu, eiköhän nuo Electronit yleensä sovi korttiautomaatteihin. Ei muuta kuin ajoa!
Ohje venäläismalliin: mukana aina pikku kanikka, johon ylijääneen voi laskea.Tere!
Itellä kävi tuossa pari päivää sitten hieman toisenlainen tankkaus..
Pankkikortti oli vielä ulkomaanmatkan takia jemmassa himassa, niinpä löin 10e-setelin automaattiin ja aloin tankkaamaan. Ja muistelin, etten ollut tankannut pitkiin. Avasin korkin ja näin heti ettei nyt kyllä montaa litraa mahdu.. Eikä mahtunutkaan!![]()
Tästä opin katsomaan tankkiin ennen kuin menen tankkaamaan!![]()
Juurikin näinKäsittääkseni electron kortilla tankkaus tapahtuu siten,että automaatti pyytää naputtelemaan katevarauksen ja sen jälkeen kone tarkistaa onko tilillä painetta.![]()
Ei vie rahoja. Se siihen klikattu summa on vain katevaraus, se korjautuu tankkauksen jälkeen automaattisesti oikeaksi.Juurikin näinKäsittääkseni electron kortilla tankkaus tapahtuu siten,että automaatti pyytää naputtelemaan katevarauksen ja sen jälkeen kone tarkistaa onko tilillä painetta.![]()
HÄ, aina elektronilla olen pystynyt tankkaamaan automaatista, tosin siinähän tulee se valikko: 10€ jne, millä raha määrällä tankataan. En tiedä viekö bensaautomaatti loppu rahat jos ei mahdu tankkiin tuo 10 eken annos??
Tässä voi olla pointti se että vanhankansan magneettiraita pankkikortilla pystyi tankkaamaan vaikkapa 3,58 litraa bensaa ilman häslinkiä maksun kanssa automaatista. Näin sai vajaan tankin aina piripintaan ilman mitään arpomista.
Kerran tankkasin lähes tyhjän tankin 5 eur...Kaikk`mahtus ja jäi viel tilaakinHmm.. mielenkiintosia tankkauskokemuksia..![]()
Usein olen varikolla pyytanyt tankin tayteen. Menee paljon ainetta kun ajaa kovaa.Kerran tankkasin lähes tyhjän tankin 5 eur...Kaikk`mahtus ja jäi viel tilaakinHmm.. mielenkiintosia tankkauskokemuksia..![]()
![]()
![]()
![]()