• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Löpö loppu kesken

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikervepsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olin tekemässä ilta ajelua Suomenniemelle päin ja takaisin kotiin. Kävin kavereitten luona. Sitten kun minä lähdin niiltä takaisin kotiin päin. Niin rupesi löpö loppumaan pärrästä. Tunsin kuinka se rupesi nykimään edes takas laitoin varatankille. Ja sitten lähdettiin taas menemään ei onneksi kerennyt sammumaan. Onneksi huoltamo oli lähellä.

Pääsin huoltamolle asti mutta se olikin kiinni. Jouduin ottamaan automaatista bensaa ja mulla ei ollut kuin yksi 10 seteli se ei ihan riittänyt täyteen tankkiin. Ja mulla ei ollut enempää tilillä rahaa jotta olisin päässyt nostamaan 20 e.

Onneksi siellä huoltamolla oli vielä kassamyyjä siivoamassa. Koputin oveen ja sanoin onko mitenkään mahdollista saada vielä tankattua normaalisti kun minulla ei ollut varaa nostaa käteistä automaatista vaan minulla oli visaelctron millä pystyin maksamaan ainoastaan kassalla. Hän suostui ja lupasi avata bensapumpun uudestaan sieltä kuului surrr ja se lähti päälle ja minä pääsin tankkaamaan. Kävin maksamassa hänelle käteisellä polttoaineen tankkauksesta ja kiitin häntä kovasti. Olin tyytyväinen kun sain jatkaa matkaa ja eikä tarvinnut pelätä jäänkö minä tienpäälle.

Kiitoksia hänelle joka pelasti minun matkan kotiin asti.
062802moto_prv.gif

Täytyykin aavistaa milloinka pitää tankata.
Ettei käy niin kuin tänään. Harmi ettei siinä ole sitä bensamittaria.

Ja nyt kävi niin hassusti, että nopeusmittarista tipahti nuolipaikaltaan. Nyt ei näe kuinka kovaa ajaa.

Mua on aina ihmetyttänyt mitä ihminen saa tollasesta trollaamisesta irti. Toinen käsi kuulilla ja toinen näppiksellä vai?

Jätä ajotakin hiha vähän ylemmäs käsivarteen,
että näet rannekellon sekuntiviisarin.
Sitten katsot montako katuvalotolppaa ehdit ohittaa
minuutissa ja lasket nopeuden siitä. Teippaa vaikka joku
isonappinen aurinkokennolla toimiva taskulaskin stongan keskelle,
jos päässälasku ei onnistu.

Muista myös välillä vilkuilla tielle päin valotolppia laskiessasi.

Miun muistaakseni Visa Electronilla suap automaatista tankattua vaikka 5 euron verran. Voin olla kyl väärässäkin, kuten yleensä. Häätyypi kokeilla tänään
smile_org.gif

Tere!

Itellä kävi tuossa pari päivää sitten hieman toisenlainen tankkaus.. ;)
Pankkikortti oli vielä ulkomaanmatkan takia jemmassa himassa, niinpä löin 10e-setelin automaattiin ja aloin tankkaamaan. Ja muistelin, etten ollut tankannut pitkiin. Avasin korkin ja näin heti ettei nyt kyllä montaa litraa mahdu.. Eikä mahtunutkaan!
smile_org.gif

Tästä opin katsomaan tankkiin ennen kuin menen tankkaamaan!
biggrin.gif

Yleensä se electroni käy, muttei suinkaan aina. Meinasi käydä itsellekkin tenkkapoo tässä yksi kaunis päivä, kun automaatti ei hyväksynytkään electronia, mutta onneksi kaveriilla oli 10e seteli taskussa, jolla sai lähes kuivaa tankkia hieman kostutettua.

Ja Vepsu, eiköhän nuo Electronit yleensä sovi korttiautomaatteihin. Ei muuta kuin ajoa!
Eipä sovi.
Omakokemus,
kerkesin kolmella huoltamolla käydä kysymässä käykö electroni, mutta ei käyny. Neljännellekkään ei käyny, mutta tomaatti oli siinä vieressä. Ja bensa loppui n.10km ennen sitä..
Tuli hiukan lämmin lykkiä mopoa sinne.. tais olla vielä joku kesän kuuminpäivä...
033102beer_1_prv.gif

joo kyl toi elektron kokeilu jäi mulla kuukauden kokeiluksi just kun ei taatana käyny mihinkään muuhun kun jäiden skrapaamiseen visiiristä
033102beer_1_prv.gif

On kyllä yksi oudoimmista ketjuista mitä olen täällä nähnyt, tai sitten mä en vaan ymmärrä tietyn sisäpiirin läpän heittoa?

Back