• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Loma loppuu ja liian vähän kilsoja takana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzuki03
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
vihti
loma loppumassa ja niin vähän kilsoja takana että hävettää!!liikaa tekemistä koko kesän perheen ja tuttujen kanssa että ei meinaa päästä baanalle kuin yöllä!!!onko kohtalon tovereita?
bawling.gif

ja sitten kun saa hetken jolloin pääsee baanalle niin vettä tulee niskaan kuin esterin P....ä!
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Tavallaan samaa vaivaa. Lomia tosin ei ole, ja kesän ajokilometrit alle 2000km. Pyörän laitoin myyntiin, koitan pärjätä ainakin ensi kesän ilman ja keräillä ajohaluja.

Pyörä ollu 12.6 alkaen alla, kilometrejä 3.5k. Lomaa ei o edes vielä tullu pidettyä, kaikki onnistunu ajaan iltasella töiden jälkeen. Onse helppoa kun emäntä asuu riittävän kaukana niin ei tarvii olla joka ilta hyppyyttämässä.
sport05.gif

turhaa stressiä, välillä ajaa enemmän ja välillä vähemmän, pyörän myynti on kuitenkin itsepetosta.

se, että tietää, että pyörä on valmiina ajoon tallissa on melkein puolet moottoripyöräilystä. voi katsella säätä ja odotella sitä täydellistä hetkeä. ei se, että vetää sateessa hampaat irvessä sen takia kun ei ole joku määrätty kilometrimäärä mittarissa. ei se ole mitään moottoripyöräilyä. Jos haluat kilometrejä, niin aja autolla.

ajattelin tossa, että jos ajas rautaperseen autolla. ihan vaan sen takia, kun ei viitsi ajaa sitä pyörällä. jotenkin tuntuu kahta järjettömämmältä lähteä ajamaan autolla 1600km vuorokaudessa, vain sen takia että saisi mittariin sen lukeman ja jonkun diplomin, kuitenkin autolla se on paljon realistisempi tavoite kuin pyörällä, mutta järjetön sinänsä.

aina kun joku kyselee paljonko on tullut kilometrejä, niin olen sanonut, että en ole matkamotoristi. itse käytän moottoripyörän matkamittaria huoltojen ajoittamiseen, en nautinnon mittarina.

Mitä mitä! Lomat alkavat vasta perjantaina.
033102bebe_1_prv.gif
Samma här ... eli loma alkaa vasta ensiviikolla. Tähän asti on kilsojen kertymä jossain hävettävän ja naurettavan rajamailla
crazy.gif
Loman aikana yritän paikkailla tilannetta ja yksi pieni reissu on suunnitteilla, joten pienoista petrausta odotettavissa. En silti tule pärjäämään kilometrikertymien listoilla
sad_orig.gif

Ehkä tässä ainakin itsellä on päässyt tuo kilometrien kertyminen tai kertymättömyys turhaakin korostumaan. Tärkeämpää on kuitenkin se, että ne hetket, jotka on onnistunu pyörällä liikkuessa viettämään ovat olleet nautittavia eikä silloin ole ollut mielessä se paljonko tästä reissusta jää lisää mittariin.

Eli toivottavasti jatkossakin olen liikenteessä ajamisesta nauttien en kilometrejä keräten.
smile_org.gif

Ehkä tässä ainakin itsellä on päässyt tuo kilometrien kertyminen tai kertymättömyys turhaakin korostumaan. Tärkeämpää on kuitenkin se, että ne hetket, jotka on onnistunu pyörällä liikkuessa viettämään ovat olleet nautittavia eikä silloin ole ollut mielessä se paljonko tästä reissusta jää lisää mittariin.

Eli toivottavasti jatkossakin olen liikenteessä ajamisesta nauttien en kilometrejä keräten.  
smile_org.gif
Olen samaa mieltä. En ole itsekään ehtinyt näin vähään ajamaan vuosiin, muutama viikko sitten vielä ahdisti(vähän), mutta ei enää. Ehtii sitä ajamaan taas sitten kun ehtii
biggrin.gif

Loma puolillaa eikä oo tullu ku melkee joka ilta tai päivä ajeltuu! No vasta 3200 km pyörään koko ajokauden aikana! Pitää korjata asia! Ei auta sanoo, et turha maksaa vakutuksia, ku ei pääse ajaa! Nauraa vaa! Per*ele!

No juon sit
033102beer_1_prv.gif
Senki eestä! hä hää akka perk*les!
(kohta se kiltää senki  
biggrin.gif
)

Hittoako sitä väkisin ajamaan. Ajaa sitten kun ehtii ja sille tuntuu. Ja ainahan ehtii.. priorisointikysymys
smile_org.gif

Muistaakseeni kerran olen tänä kesänä käynyt täysin huvin vuoksi ilman määränpäätä ajamassa. Pyöräkin seisonut välillä viikon putkeen pihassa kun töihinkin pääsee polkupyörällä. Ei stressaa
smile_org.gif

Ei ole tämmöisiä ongelmia. Vaikka ei ole ollut lomaa, 10 tkm on tullut ajettua ja aikaa on riittänyt moneen muuhunkin asiaan.  
smile_org.gif

Back