Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo-o. Ensin meni puol päivää kaiken turhan pas**n kanssa ja sit kun pääs ajamaan, niin vettä tuli niskaan niin, että vitu**taa vieläkin. Onneks kalja kompensoi...ja sitten kun saa hetken jolloin pääsee baanalle niin vettä tulee niskaan kuin esterin P....ä!![]()
![]()
![]()
jep sama harrastus meneillään täälläkin!!oli miten oli mutta pyörästä en LUOVU!!Joo-o. Ensin meni puol päivää kaiken turhan pas**n kanssa ja sit kun pääs ajamaan, niin vettä tuli niskaan niin, että vitu**taa vieläkin. Onneks kalja kompensoi...ja sitten kun saa hetken jolloin pääsee baanalle niin vettä tulee niskaan kuin esterin P....ä!![]()
![]()
![]()
![]()
Samma här ... eli loma alkaa vasta ensiviikolla. Tähän asti on kilsojen kertymä jossain hävettävän ja naurettavan rajamaillaMitä mitä! Lomat alkavat vasta perjantaina.![]()
Olen samaa mieltä. En ole itsekään ehtinyt näin vähään ajamaan vuosiin, muutama viikko sitten vielä ahdisti(vähän), mutta ei enää. Ehtii sitä ajamaan taas sitten kun ehtiiEhkä tässä ainakin itsellä on päässyt tuo kilometrien kertyminen tai kertymättömyys turhaakin korostumaan. Tärkeämpää on kuitenkin se, että ne hetket, jotka on onnistunu pyörällä liikkuessa viettämään ovat olleet nautittavia eikä silloin ole ollut mielessä se paljonko tästä reissusta jää lisää mittariin.
Eli toivottavasti jatkossakin olen liikenteessä ajamisesta nauttien en kilometrejä keräten.![]()
sanoi:itse käytän moottoripyörän matkamittaria huoltojen ajoittamiseen, en nautinnon mittarina