G
Guest
Guest
Sama rengas itellä, ei pykäliä...Ainut mikä ei oo mulla kulunu pykälille on ME Z1 hyvä kumi muutenkin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama rengas itellä, ei pykäliä...Ainut mikä ei oo mulla kulunu pykälille on ME Z1 hyvä kumi muutenkin!
Riippuu kai pyörästä / käyttäjästä ja ties mistä tekijöistä. Pannariini ei MeZ4:ää enää laiteta ainakaan minun toimesta. Kyllä se kesän kesti jotenkin, mutta pahan näköinen oli. Laser33 (jos Metzelerissä pysytään) sopii mulle paremmin.mez4 ei mennyt pykälille.
Z4 on Pannariin liian "sport", varmaan kannattaa valita niin painavaan pyörään selkeesti touring-rengas.Riippuu kai pyörästä / käyttäjästä ja ties mistä tekijöistä. Pannariini ei MeZ4:ää enää laiteta ainakaan minun toimesta.
Eikä täälläkään 6000 km:n jälkeen. Tuntuu ihan ok renkaalta...Bridgestone BT56 ei vielä ainakaan.
Koska täällä ei sen tarkemmin ollut puhetta pyörämalleista, niin kannan oman kortenikin kekoon.Kaipa tuohon ihan hyvin menisi Metzelerin ME Z4, joskaan tuo ei kulutuskestävyydeltään ole ehkä maailmankaikkeuden paras kume. Ei tosin huonokaan. Ainakin kaverin VFR750:ssä toiminut ihan mukavasti kuuleman mukaan, ja omaan zetoriini meinaan tuollaisen laittaa kohta taaksekin jahka saan tuon Bridgestonen ajettua finaaliin. Kevätkarkeille asvalteille kun ei viitsinyt kitupiikkinä uutta takakumesta vielä laittaa...
Ainakaan yhdessäkään omista pyöristäni Metukkaan ei ole ikinä tarvinnut pettyä. Onko se sitten kaikista paras, on eri asia, mutta ainakin jokseenkin tasainen suoriutuja, eikä hintakaan ole liian paha.
Kyllä Pilot Roadkin menee pykälille. Road 2 voi olla eri asia.No Bridgestone menee,Pilot road ei mene minulla,on jo toinen samanlainen menossa.